1 Aralık 2016 Perşembe

YVES ROCHER VANILLE NOİRE EDP 50 ml



Merhabalar

Yves Rocher en sevdiğim markalar arasında. Sık sık yaptığı indirimlerle özellikle doğum günlerinizde size özel kampanyalar sunan, üstelik aldığınız ürünlerin yanında hediyeler vererek mutlu eden bir marka. Eylül ayında doğum günüme özel bir kampanyadan yararlanıp tercihimi Yves Rocher’ın parfümlerinden yana yapmıştım. 



Benim imza kokum kesinlikle vanilya’dır. İçinde vanilya esansı olan parfümlere bayılıyorum. Çok fazla koku değiştirmeyi sevmem. Bazı  kokular kişiyle gerçekten bütünleşir. Vanilya kokusu da benim için öyle. Bana sunulan kampanyada iki adet parfüm 135 TL’ye geliyordu.

Seçeceğim kokulardan ilki kesinlikle Vanilyalı olacaktı. Diğeri de Evidence oldu. Onunda müthiş bir kokusu var. İlerde ayrıca bahsedeceğim. Vanille Noire gerçekten şuana kadar kullandığım tüm vanilya kokularından daha farklı geldi bana. Mağazada ilk denediğimde odunsu bir vanilya kokusu hissettim. Her zaman alışkın olduğum sıkar sıkmaz aldığım o vanilya kokusunu hissedememiştim. Ancak bir süre geçtikten sonra daha kadınsı daha hafif hoş bir vanilya kokusuna dönüştü. Öncelikle kesinlikle sonbahar ve kışa yakışan bir koku. Bazı vanilya kokuları gibi şeker şeker kokan, rahatsız edici ve bayıcı bir kokusu kesinlikle yok. Parfüm odunsu, canlı ve çiçeksi olarak tanımlanıyor. Gerçekten tam da bu şekilde çekici bir koku.




Parfüm üç çeşit vanilyadan oluşuyor: 
  • Burbon Vanilyası
  • Çiçeksi Tahiti Vanilyası
  • Odunsu Uganda Vanilyası ve Mandalinada ek olarak bu kokuyu daha da güzelleştiriyor.
Paraben içermiyor.
Kalıcılığından bahsedecek olursam,  ilk sıkıldığında odunsu vanilya kokusu hissedilirken bu koku zamanla daha da hafifliyor ve çiçeksi vanilyaya dönüşüp daha kadınsı bir kokuya bırakıyor kendini. Tenden tene kokuların farklılaştığı gibi kalıcılığında farklılık gösterdiğini düşünüyorum. Benim tenimde orta kalıcılıkta hissedildi. Gün içinde birkaç kez tazeleme gerektiriyor. Kıyafetlerimde kokunun daha uzun süre kalıcı olduğunu farkettim. Ayrıca içinde vanilya esansı bulunan parfümler insanlar tarafından çok daha dikkat çekici oluyor özellikle erkekleri daha çok etkiliyor diyebilirim.Kısacası sizi unutulmaz kılıyor :) Bu da bir dip not olsun. Benim bayılarak kullandığım bir parfüm oldu. Bittiği zaman tekrar almayı düşünüyorum. Sizlerde bu kış teninize eşlik edecek güzel bir parfüm arayışındaysanız bu parfüme mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder