26 Aralık 2016 Pazartesi

BİTENLER-4

Merhabalar!Uzun zamandır fark ettim ki çok fazla ürün bitirmişim. Daha fazla vakit kaybetmeden hemen yazmak istedim. Hepsini tek tek fotoğraflayıp yazmayı tercih etmedim bu defa çünkü çok daha uzun bir yazı olacaktı o şekilde.


I Love Peachy Passıonfruıt duş jelinin kokusuna hayran kalarak almıştım. Normalde duşta daha fresh kokuları tercih ederim. Bu tam tersine sanki kek gibi kokuyor. O kadar iştah açıcı bir koku ki. Çok severek kullandım. Duştan sonra tende çok kalıcı olmuyor malesef bu yönden çok kaliteli değil.

Hask'ın Besleyici ve Parlaklık Yağının öncelikle o tatlı kokusunu çok sevdim. Yapısı yoğun olduğu için bozuk para büyüklüğünde alıp saç boylarından uçlara kadar yedirmek yeterli oluyor. Ben genelde kuru saça uygulamayı tercih ediyorum bu şekilde daha iyi sonuç aldım. Saçımı nemlendirmesi ve vermiş olduğu parlaklığı çok seviyorum. 

Garnier Argan yağlı kusursuz makyaj temizleme suyu ve çift etkili göz makyaj temizleyicisinden çok memnunum. Her ikisi de bittikçe aldığım ürünler arasında.

Nıvea’nın duşta vücut kremide bittikçe aldığım ürünler arasında. Cildimi yumuşacık yapıyor kokusu da çok güzel ve duştan sonra uzunca bir süre tenimde kalıyor.

Deotak’ın bu deodorantı'nı eczaneden satın almıştım. Sadece birkaç kez kullanabildim çünkü gerçekten kokusu çok kötü ve hiçbir işe yaramıyor. O yüzden çöpe gidenler arasında.

Signal White Now uzun süreli ve düzenli kullanımda dişleri beyazlattığını fark ettim. Tekrar alırım.

Splat’ın yeşil çaylı bu diş macunundan hiç memnun kalmadım. Hiçbir etkisini göremedim  ne yazık ki aynı zamanda ferahlatıcı bir etkisi de yok. Oldukça zor bitirdim bir daha satın almam.

Loreal Perfect Clean kayısılı peelingi çok uzun zamandır elimde olan bir ürün. Zaten çok sık kullanmıyordum artık bozulmuş olabileceğini düşünerek o da çöpe gidenler arasında.

Garnier’ın canlandırıcı toniği de işe yaramadığını düşündüğüm ürünler arasına girdi. Olumsuz etkisini görmedim ama olumlu yönde de etkisi olmadı. Zaten uzunca bir süredir toniği evde kendim yapıyorum. Evde yaptıklarım daha çok işe yarıyor.

Loreal Lumı Magıoue makyaj bazı çok çok sevdiğim ve bitmesine üzüldüğüm bir ürün oldu. En kısa zamanda yenisini almayı düşünüyorum. Ten makyajımdan önce uyguladığım ve yüzüme çok güzel bir aydınlık katan aynı zamanda makyajında kalıcılığını arttıran bir ürün.

Vaseline’in nemlendiricisinden çok memnunum. Özellikle kış aylarında cilde güzel bir nem desteği sağlıyor.

Rival de Loop’un yeşil çaylı göz kremi ile ilgili detaylı yazım yine blogumda mevcut. Detaylı okuyabilirsiniz.

Neutrogrena’nın besleyici bakım kremi nemlendirme açısından çok başarılı. Oldukça bereketli bir ürün. Çok kuru cilde sahipseniz sizin için yeterli nemi sağlayacaktır.

3 tane kaş maskarası bitirdim. Wte n wild ve essence’in kaş maskarası en çok bitirdiğim iki ürün. Ben kaşlarımı doldurduktan sonra uyguluyorum ve gün boyu sabit tutuyor. Her ikisinden de memnunum.

Le Petıt Marseılıaıs’ın vanilya sütlü bu duş jelini kokusu itibariyle çok seviyorum. Birkaç tane bitirdim şuana kadar. Ancak duştan sonra kokusu tende çok fazla kalmıyor.

Blistex Medplus kış aylarında en çok bitirdiğim tek dudak nemlendiricisi sanırım. Özellikle yatmadan önce bolca uyguluyorum ve sabah uyandığımda hala dudaklarımda o nemi hissediyorum. Nemlendiren ve tedavi eden bir ürün. Çok kurumuş çatlamış dudaklarda anında etki gösteriyor.

Avene markasının nemlendiricisini yine detaylı olarak blogumda incelemiştim. Dilerseniz onunla ilgili düşüncelerimi de detaylı okuyabilirsiniz.

Rimmel London Brow Thisway kaş maskarasıda şuana kadar birkaç tane bitirdiğim ürünler arasında. Tek eksisi fırçasının büyüklüğü onun dışında çok memnunum.

Loreal Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Şampuan ne yazık ki benim saçlarıma iyi gelmedi. Saçlarım kalın telli. Çok geç yağlanıyor genelde kuruluk problemi yaşıyorum. Dökülme karşıtı olmasına rağmen benim saçlarımı her yıkamada çok fazla döktü. Kepeklenme gibi sorunlar yaratmadı ancak pek memnun kalamadım malesef. Bir daha satın almayacağım.


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder