29 Aralık 2016 Perşembe

Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici (Tüm Cilt Tipleri)


Merhabalar
Himalaya Herbals markası bildiğiniz gibi gratsilerde satılıyorr. Himalaya'nın cevizli peelingini almak için gittiğimde yanlışla aldığım bir ürün oldu bu. Değiştirmedim şans vermek istedim. Açıkçası çok uzun süredir elimde olan bir ürün. Çok fazla şans verdim. Ancak cildimde gözle görülür derecede olumlu sonuçlar göremedim.


Sabun, Paraben, Sls içermeyen ve günlük olarak kullanılabilecek, ölü hücrelerin ciltten soyularak dökülmesini vaad eden bir ürün. İçinde kayısı granülleri var bu sayede gözeneklerin büyümesini engellerken siyah nokta oluşumunu da önlemeye yardımcı oluyor. Aynı zamanda içerisindeki Tesbih ağacı, Aloe vera ve Limon bileşenleri sayesinde cildi derinlemesine temizlerken aşırı yağlanmadan kurtulmayı vaad ediyor.

Ben genellikle duşta ya da duş sonrasında kullandım. Haftada en fazla iki kez kullandım çünkü içindeki tanecikler oldukça büyük ve bu durum çok hoşuma gitmedi. Bu tarz büyük taneciklere sahip ürünler çok sık kullanıldığında cildi yoracağını ve tahriş edeceğini düşünüyorum. Bu sebeple çok fazla bastırmadan uygulamayı tercih ediyorum.

Ürünü temizlerken ciltte soyulma hissi yaratmıyor. Sadece suyun temasıyla tanecikler dökülüyor. Kullanım sonrasında cildimde herhangi bir parlaklığa sebep olmadı.

Cildimi germemesi, pürüzsüz bir his bırakması ve T bölgemdeki yağlanmayı kontrol altına alması açısından artı bir yanı oldu benim için. Siyah noktalara olan etkisini ise çok başarılı bulmadım. Sadece yüzeydekileri az miktarda yok ettiğini gözlemledim.

 Hassas bir cildim olduğu için malesef bu ürünle çok iyi anlaşamadım. Almayı düşünenler varsa benim önerebileceğim bir ürün değil malesef. Ancak her cilt yapısı farklıdır. Belki bir başkası memnun kalabilir. Cildinizi göz önünde bulundurup onun ihtiyacına yönelik ürünler tercih edebilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sonraki yazımda görüşmek üzere..
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder