26 Aralık 2016 Pazartesi

ZARA FEMME PARFÜM İNCELEMESİ

Herkese Merhaba

Yine bir parfüm önerisinde bulunmak için bu yazıyı hazırladım sizlere. Zara’nın parfümlerini çok seviyorum. Her zevke hitap edecek çok fazla zengin koku alternatiflerine sahip. 


Daha önce Black isimli parfümünü kullanmış ve hayran kalmıştım. Bitmek üzereyken yeniden almak için mağazaya gittiğimde arkadaşımın da önerisiyle Femme’yi kokladım. Muhteşem bir kokusu var gerçekten. Zara'nın birçok parfümü ikili set halinde satılıyor. Böylece hem farklı kokular deneyimlemiş hem de gayet makul fiyatlara almış oluyoruz. Ben ikili set halinde satın aldığımda, Red Vanilla isimli parfümü ile birlikte aldım. Boyutu itibariyle de çantada rahatlıkla taşınabiliyor. İkili set fiyatı 30 TL.
    

     

       Parfümün Notaları:
  • Üst notalar: Bergamot
  • Orta notalar: Orkide, Şakayık
  • Dip notalar: Vanilya, Misk ve Sandal ağacı.






Beni yakından takip edenler Vanilya kokusuna hayran olduğumu bilirler. Bu kokuya vurulma sebebimden biri yine içindeki vanilya esansı oldu.Yalnız buram buram bir vanilya kokusu yok. Daha çok misk ve sandal ağacı kokusu hissettim. Sıktıktan belli bir süre sonra vanilyanın o tatlığı kalıyor tende. Bildiğim kadarıyla Zara’nın en sevilen ve en kalıcı kokularından kendisi. Kalıcılığı gerçekten oldukça iyi.Dışarıdaki insanlar tarafından hemen fark edilip beğeniliyor. Bu kokunun daha çok sonbahar ve kış mevsimine uygun olduğunu düşünüyorum.Parfüm arayışında olanlara tavsiyemdir.Benim severek kullandığım ve bitmek üzere olan nadir parfümlerimden oldu. 
Sonraki yazımda görüşmek üzere. 

Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder