24 Aralık 2016 Cumartesi

Yılbaşı İndirim Alışverişim Gratis\Migros

Herkese Merhaba

Yılbaşı indiriminden aldıklarımı bir an evvel paylaşmak istedim ki indirimler bitmeden sizlerede fikir olsun. Alışverişe çıkmadan önce liste yaptım ve o listeye uymaya çalıştım. Uymaya çalıştım diyorum çünkü özellikle Migros’ta fiyatlar oldukça uygun olduğu için sevdiğim ürünlerden birkaç stok yaptım.


Önce Gratis’ten aldıklarımı göstermek istiyorum. 2 parça ürünle çıktım. Duş jelim bitmişken bu Vanilya ve Avusturalya fındığı özlü duş jelini aldım. Vanilyalı olunca hiç düşünmeden aldım mis gibi kokuyor. Fiyatı:6,50 tl.
Elimdeki birkaç maskaram da bitmek üzereyken Maybelline Push up Angel maskarasını aldım. Fiyatı:16,75 tl.

                                     

İndirim zamanları genelde ilk uğrak yerim Migros oluyor. İhtiyacım olan herşeyi çok uygun fiyatlara satın alabiliyorum.
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunun küçük boyundan 4 adet satın aldım. Tanesi 1,5 tl.
Garnier Göz Makyaj Temizleyicisinden çok memnunum. O da indirimde 6,90 tl ye düşmüştü.
Dove el kremini 2,98 tl ye aldım. Kokusunu ve nemlendirmesini ilk izlenim olarak gayet sevdim.
Essence standı bildiğiniz gibi hemen hemen tüm Migros’lar da var. İlk kez Migros’ta bu kadar dolu essence standı gördüm. I love extreme rimeli bile 3 adet vardı. Bir tanesini kaptım hemen. Fiyatı 10 tl
Vaseline Vücut Kremlerinden çok memnunum. Elimdeki bitmek üzereyken tekrar satın aldım. 8,98 tl ye düşmüştü.


Son olarak yine Migrostan bu 3’lü mumluğu aldım. Çok hoşuma gitti fiyatı 5,97 tl


Benim alışverişim bu şekildeydi. Hepinize mutlu yıllar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder