28 Aralık 2016 Çarşamba

IKEA MAKYAJ ORGANİZERİ\MAKYAJ DÜZENİ


Merhabalar! 

Sizde benim gibi herşeyin düzenli olmasından hoşlanıyorsanız, özellikle de makyaj malzemelerinizi daha düzenli görmekten keyif alıyorsanız bu yazı tam size göre! Bildiğiniz gibi Ikea'da düzen oluşturmak için çok fazla seçenek mevcut. Yaklaşık 1 ay önce Ikea'da dolaşırken yeni makyaj organizerlerinin geldiğini gördüm. İçlerinden en kullanışlı olanının bu devasa büyüklükteki organizer olduğunu düşünüyorum. Çok kullanışlı olacağından emindim ancak eve gelip ürünleri içine yerleştirince düşündüğümden daha kullanışlı olduğunu gördüm.





Gördüğünüz gibi çok fazla bölmeye sahip.Ben en sık kullandıklarımı rahatça ulaşmak istediğim ürünleri yerleştirdim. Rujları koyduğum bölümde Wte'n wild ve likit mat rujlar ince olduğu için ikişerli olarak sığabiliyor. Rujların hemen yanındaki bölüme de tekli farlarımı yerleştirdim. Aynı zamanda rujluk olarak ayrılmış bölüm yerinden çıkarılıp daha geniş ürünleri yerleştirmek için kullanılabiliyor.



Sol baştaki bölmeye dudak kalemleri ve eyeliner gibi ürünleri yerleştirdim. Hemen yanındaki bölmeye en sık kullandığım rimelleri, onun yanına kapatıcı ve kaş maskarasını yerleştirdim. Diğer iki bölmeyi de sık kullandığım fırçalara ayırdım. Bu bölmelere fondöten, bb krem gibi ürünlerde rahatlıkla sığıyor.
Hemen öndeki geniş bölüme de gördüğünüz gibi daha çok cildimi nemlendirmeye yönelik kullandığım ürünlerimi, allık, aydınlatıcı ve sık kullandığım birkaç paleti yerleştirdim.


Yukarıdaki görselde rujluk bölümünü çıkartıp paletlerimi yerleştirdim. Bu şekilde de oldukça kullanışlı oldu. Ben bu makyaj organizerini gerçekten çok kullanışlı buluyorum. Gördüğünüz gibi büyük ve genişçe bir organizer ve hemen hemen tüm ürünlerinizi rahatlıkla sığdırabileceğiniz, hem yerden tasarruf edip, aynı zamanda görüntü olarak da çok çok güzel duran bir organizer. Organizerin ismi Godmorgon fiyatı 50 TL. Kesinlikle fiyatını hak ediyor. İhtiyacınız varsa mutlaka alın derim. Okuyan herkese teşekkür ediyorum. Sonraki yazımda görüşmek üzere. Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder