2 Aralık 2016 Cuma

Rival de Loop Yeşil Çaylı Nemlendirici Göz Kremi

Merhabalar
Rossmann’lar da satılan Rival de Loop markasına ait yeşil çay özlü göz kreminden bahsedeceğim bugün sizlere.



Kremi aldığımdan bu yana tam 2 ay geçmiş ve artık 3-4 kullanımlık ürün kaldı.Ürün göz çevresini nemlendirip aynı zamanda nemsizlikten oluşmuş kırışıklıkları önlemeyi vaat ediyor.Öncelikle kremin herhangi bir yaş aralığı yok. Normal ve karma ciltler için üretilmiş.  İlk kez jel formunda bir göz kremi deneyimledim. Adeta su gibi bir yapısı var. Kullandığım süre boyunca gözlerimde herhangi bir yanmaya ya da kaşıntıya sebep olmadı. Kısa sürede emiliyor. Nemlendirmesi başlarda güzeldi ancak havalarında giderek soğumasıyla bana yetersiz gelmeye başladı.


Ürün çift fazlı olmasından dolayı ister elinizle karıştırıp ister karıştırmadan uygulayabiliyorsunuz. Ben kullandıkça içindeki beyaz topcuklara ulaştım. Makyaj altına da kullanıyorum gayet uygun buldum. Kullandığım süre boyunca sadece nemlendirme sağladı başka bir etkisini görmedim. Benim aldığımda indirimdeydi 10 TL' ye gelmişti. Normal fiyatı da gayet uygun. Tekrar almam farklı ürünler denemek istiyorum. Açıkçası artık daha çok işe yarayacak ileriye dönük daha iyi sonuçlar alabileceğim anti aging özellikli bir krem arayışındayım. Sizin bana göz kremi önerileriniz varsa lütfen aşağıya yorum bırakın.
Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder