17 Aralık 2016 Cumartesi

AVENE HYDRANCE OPTIMALE LEGERE

Herkese Merhaba

Yakın zamanda deneyimleyip bitirdiğim Avene markasının nemlendirici kreminden bahsedeceğim bugün sizlere.1 ay önce sivilce tedavisine başladığım için cildim daha çok kurumaya başladı. Soğuk havalarında etkisiyle beraber cildimin daha çok neme ihtiyacı vardı. Bu sebeple dermokozmetik ürünlere yöneldim. Avene markası diğer dermokozmetik markalarına göre fiyat olarak biraz daha fazla ancak birçok siteden uygun fiyatlara alınabiliyor. Ben turuncukasa.com dan yaptım alışverişimi. Alışverişimden çok memnun kaldım iki günde elime ulaştı ürünlerim. Sizde gönül rahatlığıyla bu siteden alışveriş yapabilirsiniz.



Öncelikle belirteyim karma cilt tipine sahibim. Özellikle kış aylarında daha çok karmadan kuruya dönük oluyor. Kremin iki çeşiti var. Legere normal ve karma cilt tipi için, Riche kuru ve kuruya dönük normal ciltlere uygun.

Nemini kaybetmiş hassas ciltler için uygun bir krem olduğu için rahatlıkla kullanabilirsiniz. Hafif ve jel kıvamında bir ürün cilt tarafından kolayca emiliyor. Rahatsız etmeyen hoş bir kokuya sahip. İlk zamanlar nemlendirmesi oldukça yeterli gelmişti. Cildimde ekstra yağlanmaya ya da herhangi bir olumsuzluğa neden olmadı. Hatta parlayan T bölgemi çok iyi kontrol altına aldı. Cildimde zaman zaman gözlemlediğim kızarıklığı da çok iyi yatıştırdığını söylemeden geçemeyeceğim. Ancak başta da belirttiğim gibi kullandığım ilaçlardan dolayı cildim özellikle de yanak bölgem çok fazla kuruduğu için son zamanlarda nemlendirmesi yetersiz gelmeye başladı. Eğer benim gibi yanak bölgesinde çok fazla kuruluk yaşıyorsanız sizi çok tatmin etmeyecektir. Yalnız karma ve çok fazla kuru ciltli olmayanlara gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.




Eğer şuan sivilce tedavisi görüyor olmasaydım ve yanak bölgemde kuruluk yaşamasaydım kesinlikle çok daha memnun kalacağım bir krem olacaktı. Çünkü performansı gerçekten başarılı. Sadece tedavi gördüğüm için son zamanlarda yetersiz geldi. Sizin böyle bir durumunuz yoksa memnun kalacağınızı düşüyorum. Son olarak ben yanak bölgeme fazlaca uyguladığım için krem 1 ay gibi bir sürede bitti. Zaten 40 ml'lik bir ürün ancak bu kadar çabuk biteceğini düşünmemiştim. Benim satın aldığımda indirimli fiyatı 35 TL'ydi. İndirimleri takip ederek alabilirsiniz.

Sevgilerle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder