20 Aralık 2016 Salı

ORIFLAME ALIŞVERİŞİM

Merhabalar

Orıflame'dan birkaç parça ürün aldım. Lise dönemlerimde birçok ürününü kullanmıştım bu markanın. Çok uzun süredir de elimde herhangi bir ürünü yoktu.



İlk olarak HairX Saç güzelleştiren CC Krem çok ilgimi çeken bir ürün oldu. Kullanım olarak temiz saça uygulanan bir ürün. 10 etkiyi bir arada sunan, sprey formunda saça sağlıklı ve bakımlı bir görünüm vermeyi vaad ediyor. Aynı zamanda Omega Kompleks ve 6-Gingerol içeriği sayesinde saçı nemlendirdiği, koruduğu ve güçlendirmesine yardım ettiği de diğer vaatleri arasında. Deneyip detaylı düşüncelerimi ayrı bir postta tekrar sizlerle paylaşacağım. İndirimli fiyatı:13.90 tl


Aldığım diğer ürün yine saç bakım ürünü oldu. Argan yağı içeren bu serumu arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım. Kendisi birkaç şişe kullanıp bitirmiş ve etkisinden çok memnun kalmış. Üstelik kokusu da muhteşem ve saçta uzun süre kalıcı olduğunu söyledi. Kuru ve yıpranmış saç uçlarını güçlendiren bir serum bakalım gerçekten işe yarayacak mı. İndirimli fiyatı: 16.90 tl



Göz kremim bitmişken bu kreme şans vermek istedim. Nemlendiren, aydınlatan, şişlikleri ve koyu halka görünümünü azalttığını vaat eden bir ürün. Deneyip detaylı düşüncelerimi ilerleyen zamanlarda sizlerle yeniden paylaşacağım. İndirimli fiyatı: 15.90 tl.


Son olarak lise zamanlarımda kullanıp çok memnun kaldığım Orıflame’ın klasikleşmiş tender care balm’larını görünce dayanamadım. Ballısını ve güllüsünü aldım. Kurumuş ve sertleşmiş dirsek, el, tırnak bakımı ve dudak gibi birçok alanda kullanıma uygun bir ürün.İndirimli fiyatı: 7,50 tl


Fiyatlar her ay değişkenlik gösterebiliyor. Ben bütün ürünleri geliş fiyatına aldım. Toplamda 47 tl tuttu.Sonraki yazımda görüşmek üzere..
Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder