18 Aralık 2016 Pazar

Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağı

Herkese Merhaba

Uzun zamandır beklediğiniz, çokça sorular aldığım ve benimde sonucu görmemle beraber sabırsızlıkla bir an önce yazmak istediğim bir yazı olacak bu. Saçlarım oldukça yavaş uzadığı için bu ürünü görüp denemek istedim. Tam 2 ay düzenli bir şekilde sabırla uyguladım. Çünkü bu tarz ürünleri düzenli kullanmak çok önemli.


İçeriğindeki yağlar: Jojoba yağı, Hindistan cevizi yağı, Çay özü, Papatya özü, Badem yağı, Aleo vera, Avokado özü, Susam yağı, Buğday özü, Fıstık yağı, Bitkisel yağlar ve mineraller.

Vaatleri

  • Saçınızın daha hızlı uzamasına yardımcı olur.
  • İçerdiği organik yağlar sayesinde saç ve saç derisini besler.
  • Saçınızda fark edilir yumuşaklık, parlaklık ve canlılık sağlar.
  • Nem kaybına karşı direncini arttırır.
  • Saç uçlarını tedavi eder, kırılmayı önlemeye yardımcı olur.

Uygulama: Saçımı tutamlara ayırarak, diplerimden başlayıp uçlara kadar iyice yediriyorum.  Özellikle diplere sürerken masaj yapıyorum. Bu uygulamada en dikkat etmeniz gereken şey ürünü az miktarda alıp uygulamak. Bu miktara saç boyunuzu göz önüne alarak karar verebilirsiniz. Vazelin kıvamında ve el ısısı ile kolayca eriyen bir ürün olduğu için çok fazla alıp uygularsanız saçınızdan arındırmak ciddi anlamda zor olur. Ertesi gün yağlı yağlı hiç yıkanmamış gibi kalabilir. Bu sebeple uygularken kullanılan miktar çok önemli. Kısacası bu aşamada elinizi korkak alıştırabilirsiniz.

Ne sıklıkla uyguluyorum?: 2 ay boyunca haftada 2 defa hiç aksatmadan kullandım. Sonuç alabilmeniz için düzenli kullanım çok önemli.

Bekleme Süresi: Ortalama 2-3 saat saçımda bekletiyorum. Eğer gün boyu evdeysem daha uzun saatler saçımda kalıyor. Bana kalırsa ne kadar uzun süre saçta kalırsa etkisini o kadar iyi gösteren bir ürün. Geceden sabaha kadar bile bekletilebilir. Bazı zamanlar saç kurutma makinasını düşük ayarda çalıştırıp özellikle saç diplerime tutuyorum. Isıyla beraber saça daha iyi nüfuz etmiş oluyor. Bekleme sürenizin çok geniş olmadığı zamanlarda bu işlemi uygulayabilirsiniz.


Arındırma: Bu ürünle ilgili en çok duyduğum şey saçtan çok zor arındırıldığı oldu. Ben bu konuda hiç sıkıntı yaşamadım. Duşa girince saçımı ıslatmadan önce bolca şampuanlıyorum. Daha sonra suyla temas ettirerek arındırmaya başlıyorum ve ikinci kez şampuanlıyorum. Ilık suyla tekrar duruluyorum. Sadece iki kez şampuanladığımda kolayca arınmış oluyor. Özellikle ılık su ile yıkamaya dikkat edin çünkü sıcak su kullanırsanız hangi yağı saçınıza uygulamış olursanız olun arındırmanız yine zorlaşır. Ayrıca saç sağlığı içinde sıcak su zararlıdır.


Gerçekten işe yaradı mı? Evet gerçekten fotoğrafta da gördüğünüz gibi işe yaradı. Normalde yavaş uzayan saçlarım dax supergoru’yu kullandığımdan beri çok daha hızlı uzamaya başladı neredeyse belime yaklaştı. Çevremdeki insanlar tarafından da fark edildi bu durum. Aynı zamanda saçlarımı çok iyi nemlendirdi. Kırılmalarıma etkisi ise olumlu yönde olmadı. Çünkü gördüğünüz gibi saçlarım uzadıkça inceldi ve kırıklarım var. Üründen dolayı kaşıntı ya da çok fazla saç dökülmesi gibi sorunlarda yaşamadım. Her zaman döküldüğü miktarda döküldü saçlarım.

Soldaki fotoğrafı saçlarımı kestirdiğim gün çektirmiştim. Sağdaki ise üç hafta önce çekildi. Sağdaki fotoğrafta saçlarım cansız ve mat görünüyor üstelik renk iyice akmış durumda. Bunun sebebi yaklaşık 7-8 aydır saçımı boyatmamamdan kaynaklı. Uzunca bir süre dinlendirmek istedim saçımı. Fön de olmadığı için bu şekilde görünüyor. Aslında sırf bu yüzden bu yazıyı yayınlayıp yayınlamamakta kararsız kaldım. Ancak amacım ne kadar uzadığını göstermekti. Umarım sizler için faydalı olmuştur. Benim gerçekten memnun kaldığım bir ürün oldu. Kolay bitecek bir ürün değil ancak biterse tekrar satın alırım. Ancak şunu unutmamalısınız her saç tipi farklı olduğu için herkeste aynı etkileri göstermeyebilir.

Ben Watsons'da indirim zamanı 25 tl'ye satın almıştım. Gratis'te de satılıyor. İndirimleri takip edip alabilirsiniz. Aranızda kullananlar varsa düşüncelerinizi yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgilerle..





1 yorum: