23 Ocak 2017 Pazartesi

Essence liquid ink Waterproof Eyeliner \ The balm Schwing Eyeliner İncelemesi


Merhaba!Bugün iki farklı markanın Eyeliner'ından bahsedeceğim. 



Yaklaşık üç yıldır The balm'ın eyeliner'ını severek kullanıyorum. Şuana kadar 3 tane bitirdim. Çok sık eyeliner kullanmadığım için bana çok uzun süre yetiyor. Ne zaman sürmek istesem elim hep buna gidiyor. Şuana kadar tavsiye edip aldırdığım arkadaşlarımında daimi favorisi oldu. İncecik keçe uçlu bir ürün ve istenilen kalınlıkta çekilebiliyor. Rengi simsiyah ve oldukça mat. Benim yıllardır kullanmamın sebeplerinden biride gün boyu akmadan sabit kalması. İndirim zamanlarında şans verebilirsiniz ben uzun zamandır satın almıyorum hala bitiremediğim için. O yüzden net fiyatını hatırlayamadım.



Essence Liquid ink Waterproof Eyeliner likit formda bir ürün. Boyutu itibariyle her yerde rahatça taşınabilir. Yapısı bana fazlaca ıslak geldi. Eyeliner çekmekte zorlanan kişilerin bu ürünle çekerken biraz daha zorlanacaklarını düşünüyorum. Biraz pratik yapmanız gerekiyor. Uç kısmı sert olmadığı için ben sürerken kontrol etmekte zorlanıyorum. Bununla eyeliner çekmek fazlaca zamanımı aldı benim. Sürerken dikkatli hareket etmeme rağmen zaman zaman dağılmalar oluyor. Ama en güzel yanı istediğiniz incelikte ve kalınlıkta çekebiliyorsunuz. Rengi simsiyah gün içinde akma bulaşma yapmıyor. Ben uç kısmı daha sert olan eyeliner'ları daha rahat kullandığım için bu beni biraz zorladı açıkçası. Ama bu fiyata alınabilecek en güzel ürünlerden biri olduğunu düşünüyorum. Ben 8 ya da 10 tl gibi bir fiyata almıştım. Hergün eyeliner çekiyorsanız sizi oldukça idare edecektir.


Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder