26 Ocak 2017 Perşembe

ALIŞVERİŞLERİM EVESHOP- ROSSMANN- H&M

Merhaba
Yine karışık bir alışverişimin detaylarından bahsedeceğim bugün sizlere. Bolu’ya Eveshop açıldığı için açılışa özel birçok markada çok güzel indirimler vardı. Bende çok fazla ihtiyaç dışına çıkmamaya çalışarak bir şeyler aldım.




Tonik olarak genelde gül suyu kullanıyorum. Evdeki bitmişken yenilemek istedim. Otacı markasına güvendiğim için gülsuyu tercihim ondan yana oldu. Daha öncede kullanıp memnun kalmıştım. Fiyatı 7.50 tl

Shiffia Home markasının Hindistan cevizi yağını da daha önce kullandım hatta yeni bitirdim. Onunda indirimde olduğunu görünce tekrar aldım. Ben saç bakımım ve tırnak bakımım için kullanıyorum çok memnunum. Fiyatı 5.50 tl

Essence’in I Love Extreme Volume Waterproof maskarasını da hali hazırda kullanıyordum. Ancak tatil için Bolu’ya gelirken yanımda sadece bir maskara getirmişim. Onunda hacim konusundaki yetersizliğinden dolayı bu maskarayı görür görmez kaptım. Fiyatı 10 tl.

Alışveriş yazılarımı okuyorsanız her alışverişimde nerdeyse sürekli essence’in kaş maskarasını almış oluyorum :D napıyım çok seviyorum. Hala denemeyenler varsa bence mutlaka deneyin. Fiyatı 7 tl.


Pıelor Secret Garden üçlü el kremi seti görüntüleri itibariyle beni al diyen bir ürün. Kış aylarında çok fazla el kremi kullanıyorum. Üstelik böyle küçük boylar çantada taşımak içinde çok ideal olunca bu seti de satın aldım. Fiyatı 12.50 tl den 6.50 tl ye düşmüştü. Yukarda yazdığım tüm fiyatlar ürünlerin indirimli fiyatları.

Kylie çakması La Fera'nın likit mat rujlarından iki rengini aldım. Bu rujları küçük kozmetik dükkanlarında bulabilirsiniz. 03 ve 07 numaraları. Kalıcılığını ve yapısını çok beğendim. Tanesi 12.50 tl Yakında inceleme yazısı gelecek.

Rosmann'dan Rival de Loop'un iki bronzerını satın aldım. Sun Powder indirimde 6.50 tl ye geldi. Baked Bronzer indirimde değildi. Fiyatı 14.90 tl.

H&M makyaj süngerlerini çok ama çok seviyorum. Çok uzun süre dayanıklılar bu siyah süngerine ilk kez denk geldim. Fiyatı 10 tl.

Flormar'ın iki ojesini aldım. En sevdiğim tonlar şu aralar.

Yine Rossmann'dan Rival de Loop'un yüz ferahlatıcı spreyini satın aldım. İnceleme yazısı blogumda mevcut okuyabilirsiniz. Fiyatı 10 tl.

Essence'in dudak parlatıcısı da indirimdeydi 1.95 tl ye geldi.

Benim alışverişim bu şekildeydi. Okuduğunuz için teşekkürler. 

Sevgilerle..

1 yorum:

  1. Rujların rengi çok güzelmiş :) Essence'in kaş maskarasını yeni deneyimlemeye başlayacağım ben de :) Mutlu günlerde kullanın <3 :)

    YanıtlaSil