24 Ocak 2017 Salı

Farmasi Matte Liquid Lipstick


Merhaba
Farmasi ürünlerini genel olarak severek kullanıyorum. Her marka gibi Farmasi de likit mat rujlarını çıkardı ve iyiki çıkarmış.
Instagramda @farmasikozmetiksatisi sayfasının sahibi Gizem sayesinde bu ürünü deneme fırsatım oldu. Instagramdan çok fazla soru alıyordum Farmasi ürünlerine nereden ulaşabilirim, güvendiğiniz bir sayfa var mı şeklinde. Kesinlikle güvenerek alışveriş yapabileceğiniz birisi Gizem. Instagram sayfasından ona ulaşabilirsiniz. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum.




Bendeki rengi 04 Perfect Rose. Rengi tanımlamam gerekirse çok hoş bir gül kurusu diyebilirim. Bu tonları günlük hayatımda sıkça kullandığım için son zamanlarda severek kullanıyorum bu ruju. Bazı markaların likit mat rujlarını uygularken dudak kalemi kullanmak şart oluyor. Ancak bu rujun aplikatörü o kadar güzelki yeterli miktarda ürünü dudağa kolayca uygulamayı sağlıyor. Aplikatörü sayesinde dudak çizgilerine de uygulamayı kolayca sağladığı için dudak kenarları çizgi çizgi kalmıyor.


Rengini tek seferde verip kadifemsi bir görüntü ortaya çıkarıyor. Sürdükten birkaç saniye içinde tamamen matlaşıp dudakları olduğundan daha dolgun gösteriyor. Gün içinde ağırlık yapmadı ve asla yapış yapış bir his bırakmadı. Gün içinde yemek yiyerek ve birşeyler içerek test ettim dudak içlerinden bile silinme yapmadı. Gerçekten çok şaşırdım. En az altı buçuk saat dudağımda kaldı. Bu bence oldukça iyi bir süre. Ancak bu kadar uzun süre kaldıktan sonra haliyle dudaklarımda kuruluk hissediyorum ve büzülmeye başlıyor. Gün sonuna doğru yavaş yavaş parçalanmalar oluyor dudakta. Ruju kullanmadan önce mutlaka dudak nemlendiricisi uyguluyorum. Bu kadar uzun saatler kalıcılık sağladığı için altta kalan dudak nemlendiriciside o süre zarfında etkisini kaybetmiş oluyor. Aşağıdaki fotoğrafı gün ışında çektim. Yakın zamanda elimdeki tüm likit mat rujların incelemesini yazacağım. Farmasinin 04 numaralı bu likit mat ruju en sevdiklerim arasına çoktan girdi. Diğer renklerini de deneyimleyip sizlerle paylaşacağım.

Okuduğunuz için teşekkürler. Yazılarımdan haberdar olmak için blogumu takip etmeyi unutmayın. Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder