25 Ocak 2017 Çarşamba

Farmasi CC Krem İncelemesi

Merhaba

Farmasi’nin CC kremini geçenlerde Instagram sayfamdan paylaşmıştım. Farmasi markasından ilk kullandığım üründür kendisi.  Öncelikle CC kremden bahsedecek olursam, bb kremin geliştirilmiş hali ve en önemli özelliğide ciltte ağırlık yapmaması. Kapatıcılığı bb kreme oranla biraz daha fazla aynı zamanda SPF koruması içeriyor. 

Etkilerinden İçerik Olarak Bahsedecek Olursam:
Vitamin B3 doğal bir parlaklık sağlar.
Macademia Özü gün boyu cildi nemli tutar.
Yulaf Özü besleme ve onarıma yardımcı olur.
SPF25 güneşin UVA ve UVB ışınlarına karşı daha güçlü koruma sağlıyor.
İpek Protein ipeksi bir cilt görünümü kazandırıyor.
Kolajen ve Argan Yağı ciltte Anti-Aging etkisini arttırıyor.


Bu CC kremi o kadar sevdim ki dün Gölcük'e giderken fotoğraflamak için yanımda götürdüm. Soğuktan ellerim donmuş olsa da bu manzarada fotoğraflamamak olmazdı :) 

Cildim hassas olmasına rağmen kullandığım süre boyunca alerjik bir reaksiyona sebep olmadı. Daha önce bir tane kullanıp bitirmiştim o dönemler blog hesabım yoktu yazmak şimdiye kısmet oldu. Instagram’da farmasikozmetiksatisi sayfasının sahibi Gizem hanım bu CC kremi hediye etti bana. Tekrar teşekkür ediyorum. Bendeki rengi Light to Medium. Rengi cildimle çok iyi uyum sağladı. Aldığım günden beri ten ürünü olarak sadece bunu kullanıyorum.

BB kremine nazaran CC kremin benim cildime daha iyi uyum sağladığını fark ettim. Her ikisinide kullanmış biri olarak BB yi kuru ciltlerin kullanması uygun olmayacaktır ama CC yi tüm cilt tipleri kullanabilir. Cildim karmadan kuruya dönük olduğu için özellikle kış aylarında yanak bölgemde yoğun bir kuruluk oluyor. Bazen ne kadar iyi nemlendirsem de kullandığım ten ürünü yanaklarımda pütür pütür durabiliyor. Ancak bu CC krem o pütürlüğe sebep olmadı. Aksine cildime çok güzel tutundu ve ekstra bir kuruluğa da sebep olmadı. Sürdükten sonra hafif kadifemsi bir his oluşuyor gerçekten pürüzsüz gösteriyor. Özellikle cildinizde sivilcelenme gibi problemler yoksa emin olun sizin cildinizde çok daha iyi duracaktır. Ben yaz aylarında da kullanmıştım yazın sıcak havaya rağmen cildimde kusma yapmadı.Ciltte kalıcılığı oldukça iyi ve doğal bir bitişi var. Farmasi bb krem inceleme yazımda blogda mevcut okuyabilirsiniz.



Okuduğunuz için teşekkürler. Sevgilerle..

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş Farmasinin bb kremini alacaktım vazgeçtim CC kremi alacağım,😊

    YanıtlaSil