27 Ocak 2017 Cuma

THE BALM BROW POW İNCELEMESİ


 Merhabalar
Kaşlar gerçekten bakışlarımızı çok etkileyici kılıyor. Ben her zaman kaşlarda doğallıktan yanayım. Şuana kadar kuaförde hiç aldırmadım açıkçası gerekte duymadım. Arkadaşlarımdan biliyorum kaş konusunda maalesef her kuaföre güvenilmiyor. Bir bakıyorsun incecik şekli bozulmuş biri diğerinden farklı kaş şekilleri ortaya çıkıyor. Gerçekten sinir bozucu olmalı. Kaşlarımın şeklinden de kalınlığından da memnun olduğum için sadece kaş maskarası ya da kaş farıyla doldurmak yeterli oluyor. Sadece orta kısımlarını ve kaş etrafında çıkan tüyleri kendim alıyorum o kadar.



The balm’ın bu kaş maskarasını indirim zamanı satın almıştım. Ambalajı yine her zamanki gibi oldukça şirin.  Aynı zamanda diğer ürünleri gibi oldukça sağlam bir ambalaja sahip. Üç rengi mevcut. Bendeki Lıght Brown. İçlerinde mutlaka size uyacak rengi bulabilirsiniz. Bu renk benim kaş rengimden bir tık daha açık kalıyor. Ama uyguladıktan sonra renk sırıtmıyor çok doğal duruyor. Ben Farmasi’nin eyeliner fırçasıyla uyguluyorum. İkisi benim için çok güzel bir ikili oldu. Rengini gayet güzel veriyor. Ancak far tozutma yapıyor o yüzden ürünü fırçaya aldıktan sonra mutlaka fazlasını atıyorum aksi halde toz toz dökülmelere sebep oluyor. Gün içinde etrafa dağılmadan, sabahtan akşama kadar sabit kalıyor. Tabi ben bunu uyguladıktan sonra üstüne şeffaf kaş maskarası uyguluyorum. Bunun da etkisi olabilir. Ben indirim zamanı 17 tl ye almıştım. Kaş farı arayışındaysanız bence şans vermelisiniz.


Okuduğunuz için teşekkürler. Sonraki yazımda görüşmek üzere..

1 yorum:

  1. Renk skalasına mutlaka bakacağım, balm ürünleri gerçekten kaliteli oluyor :) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil