4 Şubat 2017 Cumartesi

Maybelline The Falsies Push Up Angel Maskara


Merhaba

Bugün Maybelline The Falsies Push Up Angel Maskara'dan bahsetmek istiyorum. Mağazada tester olmadığı için fırçasına bakamamıştım. Eve gelip maskarayı açtığımda ise kısa süreli bir şok geçirdim :) Bu nasıl fırça, böyle fırça mı olur demekten kendimi alamadım. Uzun süredir kullanıyorum. Herkesin kirpik yapısı ve maskaradan beklentisi farklıdır. Gelelim benim yorumlarıma:




OLUMLU ÖZELLİKLERİ
Açılı fırçası sebebiyle ürünü uygulamak oldukça kolay. 
Kiprikleri tek tek ayırması benim en sevdiğim özelliği oldu. 
Özellikle alt kirpikleri çok güzel tarıyor bu açıdan çok kullanışlı.
Fırçasının yapısı itibariyle kirpikleri dipten uca kavrayarak yukarı kaldırıyor.
Rengi birçok maskaraya göre oldukça siyah bu özelliğinide çok sevdim.
Temizleme aşaması da oldukça kolay çok uğraşmadan temizleniyor.
Ben genelde tek tek ayırma özelliğini sevdiğim için başka maskaralarımla beraber kullanıyorum.

OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ
Yapısı ıslak olduğu için kirpikleri yapıştırmaya çok müsait. İlk katı sürüp ikinci katı sürmek için biraz beklemek gerekiyor.
Gün içinde az miktarda akma yaptığını farkettim. Bu yüzden özel günlerde tercih edeceğim bir maskara değil.
Hacim, dolgunluk ve uzatma konusunda malesef çok yetersiz.
Benim beklentimi pek karşılamadı. Bir daha satın almam.



İndirimli olarak 17 tl ye satın almıştım. Siz bu maskarayı denediniz mi? Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgiler...

1 yorum:

  1. Fırça yapısı itibariyle merak ettiğim bir maskara ve akma sorunu olmaması benim için en önemli faktörlerden... Mükemmel bir yazı olmuş, teşekkür ederim :) Sevgiler... <3

    YanıtlaSil