22 Kasım 2016 Salı

Gosh Boombastic XXL Swırl Volume Maskara



Herkese Merhaba

Uzun süredir kullandığım Gosh Boombastic maskaradan bahsedeceğim bugün.




İçerisinde argan yağı bulunuyor. Plastik bir fırçaya sahip. Oldukça kalın, kıvrımlı ve sarmal şeklinde adlandırabileceğim bir fırçası var. Fırçayı ilk gördüğümde uygulamada zorlanırım diye düşünmüştüm. Ancak öyle olmadı gayet kolay şekilde uyguladım. Benim kirpiklerim düz olduğu için maskarada dikkat ettiğim en önemli şeylerden biri uzatması ve hacim vermesi. Bu maskara uzatma ve hacim verme açısından beni çok memnun etti. Ayrıca hafif bir kıvrımlıkta yaratıyor. Bu sayede gözleri daha çok ön plana çıkarıp daha çekici gösteriyor. Kirpiklerimi tek tek ayırıp uzatıyor, hacim veriyor ve gün içinde akma, dökülme gibi sorunlarda yaratmadı. Yapısı biraz ıslak olduğu için 2. ve 3. Katı sürmeden önce beklemek ve dikkatli uygulamak gerekiyor. O ıslaklık bir süre sonra geçer diye düşünmüştüm ancak öyle olmadı. Çok uzun zamandır kullanıyorum ve hala ıslak yapıda.



Makyaj temizleme suyu ile kolayca temizleniyor. Kısacası benim bir maskaradan beklediğim her şey bir arada. Herkesin kirpik yapısı ve maskaradan beklentisi farklıdır. Benim severek kullandığım bir ürün oldu. Yeni bir maskara arayışındaysanız kirpiklerinizi yapıştırmadan tek tek ayırsın, uzatsın, hacim versin ve hafifçe kıvırsın istiyorsanız mutlaka bu maskaraya bakın derim. Ben indirimli olarak 18 TL’ye almıştım. 
Sonraki yazımda görüşmek üzere. Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder