12 Kasım 2016 Cumartesi

Gratis ve Rossmann Alışverişim

Merhabalar


Gratis yine çok güzel bir indirim yaptı. Bende birkaç parça ürün aldım. Gitmişken Rossmann'a da uğradım. Oradan da iki parça ürün aldım.



Her zaman kullandığım Garnier’ın Makyaj Temizleme Suyunu aldım. 700 ml’lik olması gerçekten çok iyi olmuş. İndirimli fiyatı:12.90TL.





 Wte n Wild allıklarından Rose Champagne rengini aldım.  Çok hoş bir renge sahip bu tonlarda bir allık yoktu bende. İndirimli fiyatı: 9.50 TL.



Eklips’in konjac süngerini aldım. Daha önce beyaz olanı kullanmıştım memnun kalmıştım. Fiyatı:8.95 TL.


John Frieda’nın Sarı Saçlara Güneş Işıltısı Veren Şampuanını 2. Kez satın aldım. Çok severek kullanıyorum detaylı olarak yazısını yazacağım. İndirimli fiyatı:15 TL.



Rossmann’dan ise 2 parça ürün aldım. Bilmem kaç tane yedeğim olan kaş maskaralarına bir yenisini daha ekledim. Fiyat: 7 TL.

Essence’in bu minnoş allığını görünce almadan duramadım. Fiyatı: 10 TL



Benim aldıklarım bu şekildeydi kızlar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder