8 Kasım 2016 Salı

Wte n Wild Eyeshadow Primer İncelemesi

Merhabalar

Bugün sizler için Wte n Wild markasının far bazını inceledim. Öncelikle far bazı nedir ne işe yarar nasıl kullanılır bunlardan bahsetmek istiyorum.




Far Bazı Nedir ve Nasıl Kullanılır?
Far bazı göz makyajının daha uzun süre kalıcı olmasını sağlar. Özellikle yağlı göz kapaklarına sahip kişiler göz makyajı konusunda çok sıkıntı yaşarlar. Gün içerisinde göz kapağında birikme, topaklanma, farların renginin uçup gitmesi, sürülen eyeliner ya da göz kalemlerinin bozulması gibi sorunlarla karşılaşırız. İşte tam bu noktada minicik bir kullanımla bizi bu olumsuzluklardan kurtaran bir üründür far bazı. Göz makyajından önce uygulanan bir adımdır.

Kısacası yaptığınız göz makyajlarınızın daha canlı görünmesini ve gün boyu bozulmadan sabit kalmasını istiyorsanız mutlaka far bazı kullanmalısınız. Özellikle özel günlerde çok kurtarıcı olduğunu söylemeliyim.



Piyasada birçok ürün var ulaşabileceğiniz. Ancak ben sizlere kesinlikle gözüm kapalı önerebileceğim çok uygun fiyatlı bu üründen bahsetmek istiyorum. Yukarıda farı bazlı ve bazsız şekilde uyguladım. Baz kullandığımda ciddi anlamda renkler çok daha canlı görünüyor. Benim kullandığım ilk far bazı The Balm Put a lid on it far bazıydı. Onunla ufak bir karşılaştırma yapacak olursam The Balm’ın far bazını bir tık geride bıraktı diyebilirim. The balm'ın bazı farların rengini Wte n Wild'ın far bazına göre çok daha az belli ediyor ve göz makyajının kalıcılığı haliyle daha az oluyor. Ancak Wte n wild öyle güzel bir baz yapmış ki ben gerçekten performansına hayran kaldım.Aldığım günden beri göz makyajlarımı yapmadan önce sürekli bu bazı kullandım. Ürün fondötene benzer bir renkte çıkıyor tüpün içinden. Ufacık bir miktar tüm göz kapağına yetiyor ve dağıtıldığında rengini kaybediyor. Ancak renginden dolayı çok hafifte olsa renk eşitliyor diyebilirim. Sabah yaptığım göz makyajı akşam geç saatlere kadar ilk yaptığım an gibi sabit kalıyor. Rengini tam olarak vermeyen farların bile rengini verip göz kapağına adeta zamk gibi yapıştırıyor. İyiki almışım diyorum. Kesinlikle sizinde çok seveceğinizi düşünüyorum. Hiç düşünmeden alın derim. Performansı gerçekten müthiş.Normal fiyatını hatırlamıyorum ancak ben indirimde 13 Tl'ye almıştım. 

Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder