18 Ekim 2016 Salı

Mutlubicom Tasarım Canlı Çiçekler

Herkese Merhaba


Bu yazımda sizlere Mutlubicom'un teraryum'larından bahsedeceğim.. Klasik hediyelerden çok farklı ve çok özel bir seçim olacağını düşünüyorum. Herkese hitap edeceğini düşündüğüm farklı tasarımlara sahip canlı çiçekler var. 

Benim en çok sevdiğim yanı ise içinde anlamlı bir hikayesi olması. Benim hikayem teraryum içinde yer alıyor. İnanılmaz huzur verici ve yaratıcı buldum.İçerisinde tamamı canlı bitkilerden oluşan bir ekosistem var.  Öncelikle teraryum nedir ve bakımı nasıl yapılır buna değinmek istiyorum.





Teraryum Nedir?

Teraryumun ilk örnekleri Dr. Nathaniel Ward tarafından 1800’ler de Londra’da denenmiştir. İçerisinde çeşitli bitkileri barındıran bir akvaryumdur. Öyle ki bazı akvaryumlarda minik sürüngenleri görmek bile mümkün. Bu akvaryumlara sadece süs veya bir obje gözüyle bakamayız. Kendine özgü bitki örtüsünü barındırdığı için büyük bir ekosistem oluşturuyor.

Teraryum Bakımı?

Teraryumun içerisinde canlı yaşayan bitkiler olduğu için sürekli gözlemleyip ihtiyacına yönelik bakım yapmak gerekiyor. Kış aylarında ortalama 2 defa yaz aylarında ise 3-4 defa püskürtme yöntemi ile sulanıyor. Konum olarak asla sıcak bir alana değil doğrudan güneş almayan aydınlık bir yere koymak gerekiyor. Benim en sevdiğim yanı bakımının kolaylığı oldu diyebilirim. Uğraştırmadan bitki bakmak aynı zamanda böylesine tatlı bir görüntüyle göze hitap etmesi bana inanılmaz huzur keyif verici geldi. Kısacası tam bana göre..


İtiraf etmeliyimki evimin ilk canlı çiçeği oldu bu. İlk kez bakımıyla kendim ilgileneceğim, içerisinde bir hikayesi olan böylesine özel bir bitkiye bakacağım. Evimin en güzel köşesinde yerini alıp çok farklı bir hava kattı adeta bir nefes oldu diyebilirim. Bu nazik ve güzel hediylerinden dolayı kendilerine çok teşekkür ediyorum. Sıradanlığın dışına çıkıp sevdiklerinize daha uzun ömürlü, özel ve yaratıcı bir hediye vermek istiyorsanız özel tasarım çiçekler için mutlubicom u ziyaret etmeyi unutmayın. Sitede çok daha fazla seçenek var.   Linki buraya bırakıyorum.  www.mutlubi.com ziyaret etmeyi unutmayın. Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder