16 Ekim 2016 Pazar

Gratis Ekim Ayı İndirim Alışverişim

Merhabalar


Ekim ayında Gratis'in indirim yapmasıyla beraber bende birkaç parça ürün aldım. Bebek şampuanım bitmişti. Fırçalarımı yıkadığım için ihtiyaçtan dolayı aldığım bir ürün oldu. Fiyatı 5,50 TL.


Wte n Wild’in şeffaf kaş maskarasını 3-4 tane bitirdim. Her zaman indirimde olan bir ürün olmadığı için yedeklemek istedim. İndirimli fiyatı 6,50 TL.

Yine aynı markanın çok sevilen renklerinden Mochalicious rujunu aldım. Bu renk bende var ancak zor bulunan bir renk olduğu için belki ilerleyen zamanlarda sizlerden birine çekilişte hediye edebilirim diye düşündüm. İndirimli fiyatı 6,50 TL.

Wte n Wild’ın yeni çıkarmış olduğu bu göz bazını deneme amaçlı satın aldım. Elimde halen bitmek bilmeyen The balm Put a lid on it far bazım var ancak yeni ürünler denemeyi seviyorum. İndirimli fiyatı 13 TL.




Parmex aseton'u ve essence’ın liquid ink  waterproof eyeliner’ını Rossmann’dan aldım. Eyeliner fiyatı 9 TL. Oldukça merak ediyorum en kısa zamanda denemeye başlayıp yorumlarımı tekrar sizlerle paylaşacağım.




Bu indirimde aldıklarım arasında en beğendiğim Sleek Storm far paleti oldu. Bu paleti seçme nedenim içerisinde hem günlük kullanıma uygun hem de gece makyajları için uygun renklerin olmasıydı. Ayrıca bende olmayan bir çok renk bu palette bir arada olduğu için bunu tercih ettim. Mağazada denediğim kadarıyla da pigmentasyonu çok başarılı. İlerleyen zamanlarda kullandıkça tekrar yorumlayacağım. İndirimli fiyatı 30 TL.

Son olarak daha dün blog yazısını yazdığım bu paleti indirimde görünce tekrar aldım. Bildiğiniz gibi bu palette zor ulaşılan herkesin beğenisini kazanan bir palet oldu. Bende görünce dayanamadım ilerleyen zamanlarda yine sizlerden birine hediye etmeyi düşünüyorum. İndirimli fiyatı 11 TL.


Aldıklarım bu şekildeydi. Sonraki yazımda görüşmek üzere. Sevgilerle..


2 yorum: