11 Ekim 2016 Salı

Rival de Loop Hydro Aqua Sprey/Yves Rocher Greyfurt Özlü Ferahlatıcı Yüz Spreyi Karşılaştırması


Herkese Merhabalar

Bugün ki yazımda yüz ferahlatıcı spreylerden bahsedeceğim. Elimde olan iki ürünün karşılaştırmasını yapmak istedim. Öncelikle bu tarz spreylerin makyaj sabitleme özelliği olduğu gibi sadece ferahlamak için kullanılanları da oluyor. Ben bu tarz spreyleri özellikle yaz aylarında kullanmayı çok seviyorum. Ferahlamak ve o an cildimi canlandırmak için güzel bir alternatif oluyor.



İlk olarak Rossmann’da satılan Rival de Loop markasının  Hydro Aqua Spreyinden bahsetmek istiyorum. 75 ml’lik bir ürün ve paraben içermiyor.  İçeriğinde aleo vera bulunuyor ve bundan dolayı ferahlatıcı etkisi Yves Rocher’ın spreyine göre bir tık daha fazla. Ancak bu koku zaman zaman bana ağır geliyor. Cildi nem yönünden desteklediği , daha taze ve canlı bir görünüm sağladığı da diğer vaadleri arasında.


Ben makyaj yapmadan önce cildimi canlandırma ve nemlendirme amaçlı sıkıyorum. Bu şekildeki kullanımı çok sevdim. Cilt bakımı rutini yazımda da bahsettiğim gibi makyaj yapmadığım günlerde de nemlendirme amaçlı kullanıyorum. Makyaj yaptıktan sonra da pudralı görünümü alması, makyajı daha canlı ve yumuşak göstermesi içinde kullanıyorum. Makyajın ciltte kalıp gibi durmasını engelliyor. Makyajımda herhangi bir bozulmaya sebep olmuyor. Ürün eşit bir şekilde tüm yüzüme yayılıyor biraz fazlaca ıslaklık bıraktığını gözlemledim ancak 2-3 saniye içerisinde emiliyor.

Makyajın kalıcılığını arttırıyor mu derseniz. Benim cildimde makyaj normal şartlarda da kolayca akmıyor. BB krem bile sürsem sabahtan akşama kadar cildimde kalıyor. Bu sebeple bu açıdan çok fazla gözlemleyemedim. Ancak baz kullanmadan far sürdüğüm zamanlarda normal şartlarda gün içerisinde far uçabiliyor ya da ilk sürdüğüm gibi canlı kalmıyor. Bu spreyi makyajdan sonra ne zaman sıksam sürdüğüm farın sabahtan akşama kadar canlı bir şekilde sabit kaldığını gözlemledim. Buradan yola çıkarsak makyajı da sabitlediği kanısına varabiliriz sanırım :) Kısacası ben bu ürünü çeşitli amaçlarla kullanıyorum ve çok seviyorum. Bittikçe alacağım ürünler arasında.Fiyatı 10tl.






Yves Rocher Greyfurt Özlü Ferahlatıcı Yüz Spreyi ise kullandığım ilk yüz spreyi.Paraben ve alkol içermiyor Bu 2. Şişem. 50 ml’lik bir ürün ancak hemen bitmiyor oldukça bereketli. Boyutunun küçük olması sebebiyle de çanta da kolayca taşıyorum. Keşke Rival de Loop’un spreyinin  de bu şekilde küçük boyu olsaymış.



Kokusu beni rahatsız etmiyor. Tek sıkıntısı ürünü sıkarken yüze eşit bir şekilde dağılmaması oldu. Özellikle makyajdan sonra sıktığım zaman minik minik damlacıklar halinde yüzümde kalıyor. Bu görüntüyü engellemek içinde temiz bir pudra fırçasını tüm yüzümden geçiyorum. Bu benim çok hoşnut olmadığım bir durum oldu. Bu yüzden artık makyaj sonrası kullanmak yerine öncesinde kullanıyorum. Ya da aşırı sıcak havalarda mecburen ferahlamak için kullanıyorum. Verdiği ferahlık güzel ancak nem ya da sağladığı başka bir artı yok bence. Makyajın kalıcılığını arttırdığını düşünmüyorum. Zaten ürünün öyle bir vadide yok. 

Bazı ürünler birçok farklı amaçla kullanılıyor ama bazı şeylerin de çok fazla abartıldığını düşünüyorum. Örneğin bu ürünün makyajın kalıcılığını arttırdığını söyleyenlerin olması gibi.. Makyajın kalıcılığını arttırmak için o kadar çok ürün çeşitliliği varken bu tarz spreylerden kullanım alanları dışında çok büyük beklentiye de girmemek gerektiğini düşünüyorum. Biterse tekrar almam çünkü Rival de Loop’un spreyini kesinlikle daha çok sevdim. Daha çok işe yaradığını düşünüyorum. 
Sonra ki yazımda görüşmek üzere. Mutlu günler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder