15 Ekim 2016 Cumartesi

Wte n Wild Bare and Beautiful Far Paleti


Herkese Merhaba
Bugün ki yazımda yazmakta geç kaldığımı düşündüğüm harika bir paletten bahsedeceğim. Wte n Wild Bare and Beautiful far paleti.




Kurban bayramı indiriminde görür görmez hemen kaptım. Çünkü içerisindeki bütün renkler tam anlamıyla bana hitap ediyor. Aynı markanın Comfort Zone Paletini de çok severek kullandığım için bu paleti alırken de olumsuz bir düşünceye kapılmadım. Hayal kırıklığı yaşatmadı.

  


Yapısı yumuşacık pigmentasyonu gayet güzel benim bekletimi karşıladı. Her far paletinde olduğu gibi bunda da biraz tozutma problemi var. Ancak bu benim için çok sorun olmuyor. İçerisindeki aplikatör ve fırça her zaman ki gibi kullanışsız. İçerisinde 5 adet renk var. Crease ve Definer rengi mat diğerleri ışıltılı. Benim en çok kullandığım renkler Browbone, Crease, Base ve Eyelid renkleri oldu. Günlük makyajlarımda çok hafif tonları kullandığım için Definer rengini çok kullanmadım. Bence bu paletle hem gündüz hem de Definer renginden dolayı gece makyajları çok rahat yapılabilir. Küçük olması sebebiyle de gideceğiniz seyahatlerde ya da dışarı çıkarken çantanızda kolayca taşıyabilirsiniz.


Ben Base rengini kaş altına ve göz pınarına uyguluyorum. Çok güzel aydınlık veriyor. Browbone rengini ise highlighter olarak kullanmayı denediğimde o görüntüye inanamadım. Gerçekten çok hoşuma gitti. Özellikle hafif pembe tonlarında bir allık sonrasında uygulanınca o iki rengin birleşimi harika oluyor. Benim için gerçekten çok kullanışlı bir palet oldu. Hem far hem aydınlatıcı uygulamasını yapabileceğim, hem mat hem ışıltılı far seçenekleriyle gönlümü fethetti. Ben indirimden 11 TL’ye almıştım. İndirimsiz fiyatı 18 TL.

Sizde benim gibi bu renkleri seviyorsanız kesinlikle bu palete şans verin. Sonra ki yazım da görüşmek üzere. Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder