2 Temmuz 2016 Cumartesi

VASELİNE SPREY KREM




                                                         Merhabalar..


Çok uzun süredir kullandığım hatta yazısını yazmaya çok geç kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Vaseline İntensive Care Sprey Krem. 




Vaseline ürünlerini eskiden de çok severek kullanmışımdır. Kokularıyla, verdikleri yumuşaklık hissiyle ve etkili olmasıyla her zaman benim gönlümü fethetmiştir. Bu sprey formdaki nemlendiricisini geçen yaz deneme fırsatım oldu. Acaba ben mi bitiremiyorum yoksa bazı ürünler çok mu bereketli? Çünkü hala bitmedi ve bu yaz yine benimle. Açıkçası en başta bu derece pratik olması bana çok cazip  geldi. Diğer ürüler gibi kutu içerisinde değil elimizi daldırıp almak yerine bu formda olması kullanırken bile insana daha zevkli geliyor. 

Benim bu ürünü beğenmemin sebeplerine gelirsek:

  • Özellikle yaz aylarında duştan çıktıktan hemen sonra uyguluyorum ve o sıcaklarda aleo vera’lı olması sebebiyle çok güzel ferahlık sağlıyor. Aynı zamanda kokusu da inanılmaz güzel bayılıyorum.
  • Ürünün ambalajı o kadar pratik ki yaptığım seyahatlerde rahatlıkla yanımda taşıyorum ve kilit mekanizmasına sahip olduğu için gönül rahatlığıyla bavuluma koyuyorum.
  • Hemen emilmesi, güzel nemlendirmesi ve yapış yapış olmaması da diğer bir artısı.
  • Bittikten sonra muhakkak tekrar alacağım ürünler arasında. Yine aynı çeşidini alırım çünkü bence diğer 2 çeşit arasında kullandıkça boğmayan, sıkmayan ve özellikle sıcak havalarda sizi daha da bunaltmayan tek çeşidinin bu olduğunu düşünüyorum.









Siz de bu ürünle ilgili düşüncelerinizi aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

 Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder