23 Temmuz 2016 Cumartesi

UYGUN FİYATLI MAKYAJ SÜNGERLERİ H&M \ XP \ EKLİPS



Herkese Merhabalar

Hepimiz ten makyajlarımızda çoğunlukla süngerleri tercih ediyoruz. Ancak çoğumuz kozmetik ürünlerine çok fazla bütçe ayıramıyor ya da daha uygunu varken ayırmak istemiyoruz. Açıkçası beauty blender'a 55 tl vermek bana biraz mantıksız geliyor. Çünkü 55 tl de olsa o da bir sünger ve o da küflenecek, yırtılacak. Kullanmadığım için onunla alakalı bir yorum yapmam doğru olmaz ancak uygun fiyatlı ve performansı ciddi anlamda güzel süngerler var ve beauty blender'ın sırf pahalı olması sebebiyle çokta mucizeler yarattığını düşünmüyorum. Bazı şeyler psikolojik :) Konuyu daha fazla uzatmadan hemen süngerlere geçiyorum. Fotoğrafta süngerlerin ıslak halini görüyorsunuz.









EKLİPS MAKYAJ SÜNGERİ

Bu süngerler arasında ilk kullandığım eklips'in süngeriydi. Çok uzun süre kullandım hala da kullanıyorum hatta indirimlerde yedekliyorum. Islatıldığında oldukça şişiyor yumuşacık ve çok ürün emmiyor. Ben ten ürününü fırça ya da el ile uygulasam bile ardından mutlaka süngerle geçiyorum böyle yaptığımda istediğim doğallığı daha iyi elde ediyorum. Bana kalırsa uygun fiyatlılar arasında en başarılılardan biri ancak tek kötü yanını söylemem gerekirse çok çabuk yırtılması...Zaten sünger oldukları için ne kadar temizlersek temizleyelim bakteri oluşturmaya çok müsait yapıdalar. O yüzden çok uzun süreler tabi ki de kullanmak doğru değil ama herhangi bir deforme oluşturmayınca sonuçtan da memnun kalınca, insan yırtılana kadar kullanıyor. Dediğim gibi keşke çok çabuk yırtılmasa neredeyse 1 ay dolmadan yırtılıyor. Yine de sürekli almaya devam edeceğim başarılı bir sünger. Fiyatı indirimde 5 TL.





XP MAKYAJ SÜNGERİ

XP markası bildiğiniz gibi son zamanlarda sıkça duyulur oldu. Hem fiyatlarının uygunluğu, hem her yerde kolaylıkla bulunması (pazarlarda  bile) hem de birkaç ürününü denedikten sonra memnun kalınırsa insana cazip gelmeye başlıyor. Ben öncelikle birkaç rujunu ve fırçasını alıp herhangi bir sorun yaşamadığım için süngerine de bir şans vermek istedim.







Bu zamana kadar kullandığım diğer süngerlerle kıyasladığımda bunun inanılmaz sert bir yapısı var. Islattığım zaman epeyce büyüyor suyla temas edince biraz daha yumuşuyor tabi ama bu da kısa sürüyor ve inanılmaz ürün emiyor. Onu da geçtim sürdüğünüz ten ürününü dağıtmanıza bile izin vermiyor. Gerçekten çok değişik bir yapısı var. Yüzünüzü döver gibi hissettiriyor kullanırken bile zevk almıyor insana. Ben 6.50 TL'ye almıştım ama 1 kuruş bile etmez.


H&M MAKYAJ SÜNGERİ

Gelelim en sevdiğime; h&m makyaj süngerinin ilk olarak beyaz olanını kullanmaya başlamıştım. Gerçekten bayıldım diyebilirim. Şuana kadar 2 tane kullandım tabi ki ikisininde miladı dolu. İlk fotoğrafta da göreceğiniz üzere ayakta duramıyor. :) O yüzden tek başına çekmedim. Aslında küflendiği için çoktan çöpe gitmesi gerekirdi ancak bu post için sakladım çünkü Görkem Karman önerdikten sonra ne yazık ki bir daha denk gelemedim bu süngere. Islattığınızda diğer süngerler kadar şişmiyor, aşırı derecede yumuşak hatta ıslanınca formu biraz değişiyor ama hemen eski haline dönüşüyor. Bana göre çok fazla ürün emmiyor ve ürünü homojen bir şekilde yayıyor. Renk beyaz olunca lekeleri çıkarmakta biraz sıkıntı yaratsa da beyaz sabun çok iyi iş görüyor. Eklips'e göre daha dayanıklı. İlk aldığımda 3 ay kullandım ne bir küflenme ne bir yırtılma kesinlikle olmadı. 2. ise daha çabuk küflendi. Fiyatı 7tl gördüğüm yerde kesinlikle alacağım bir sünger. Hatta sevdiklerim arasında ilk sırada gerçekten çok başarılı.







Mor olanı ise daha yeni aldım ancak düşüncelerimi yazmam için çokta uzun süre beklememe gerek kalmadı ilk kullanımda bile tıpkı beyaz gibi ne kadar başarılı olduğunu gösterdi bana. Satın alırken mağazada bir çalışana beyazla arasındaki farkı sorduğumda hiçbir fark olmadığını söyledi her ikisi de aynı şekilde üretiliyormuş sadece renk farkı var. Sanırım bir de siyah olanı varmış ona hiç denk gelmedim ama onun da çok güzel olduğunu söyledi.Mor olan suyun altında beyaz olana göre daha çok şişiyor. Yıkadığımda renginde herhangi bir akma olmadı. Ben performansını çok beğendim. Bir daha bulamam diye bolca stok yapmıştım. Denk geldikçe de almaya devam edeceğim. Fiyatı 6.99 TL.


Sevgilerle, Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder