8 Temmuz 2016 Cuma

NYC SUNNY BRONZER




Merhabalar..




Bugün Watsons'ta satılan NYC SUNNY BRONZER'dan bahsedeceğim. Bronzer günlük makyajlarımda çok sık kullandığım bir ürün olmasa da her zaman elimin altında bulunması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. Özellikle yaz aylarında kullanmayı çok seviyorum. Bu bronzer ise iyi ki almışım dediğim ürünlerden biri oldu. Ben genellikle yüzümü ısıtmak için kullanıyorum ve cilde doğal bir bronzluk katıyor. Diğer bronzerlar gibi çamur çamur durmuyor. İçinde hafif bir turunculuk var ve ışıltı barındırmıyor. Işıltı olmadığı için ben genelde aydınlatıcıyla destekliyorum. Pigmentasyonu ve kalıcılığı orta seviyede diyebilirim. Pigmentasyon açısından çok yoğun olmaması benim için büyük bir artı. Beyaz tenli olduğum için aşırı pigmentli ürünleri kullanırken zorlanıyorum. Ambalajı içinde ayna bulunması da oldukça kullanışlı fakat çokta sağlam bir ambalaja sahip olduğunu söyleyemem. Bende çok uzunca bir süredir sapasağlam duruyor fakat sanırım bu da benim dikkatli kullanmamdan kaynaklanıyor. Küçük olması sebebiyle de çantaya at çık bir ürün her yere rahatlıkla yanınızda taşıyabilirsiniz. Uygun fiyatlı bronzer'lar arasında en sevdiğim ürün kendisi. En çok Real Techniques Expert Face Brush ile uygulamayı seviyorum.






Fiyatı indirimsiz 9 tl. Gerçekten çok çok uygun denemeyen varsa mutlaka bir şans vermelisiniz. Umarım bir faydası olmuştur kızlar..

Sevgilerle.. Hoşçakalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder