1 Temmuz 2016 Cuma




BİTENLER -1




 Herkese merhabalar..

İhtiyaç ve ihtiyaç dışı sürekli olarak yaptığımız kozmetik alışverişleri, severek aldığımız ürünler ve denemek istediklerimizi ne yazık ki hemen bitiremiyoruz. Ürün bitirmek benim için de oldukça uzun zaman alıyor. Özellikle de en çok bitirdiklerim arasında cilt bakım ürünleri var. Bu nedenle bir süredir kullanıp bitirdiğim ürünlerin hepsini bir arada toparlayıp sizlere anlatmak istedim.


Ürünlere geçecek olursak:

   






İlk olarak Garnier'ın Kusursuz Makyaj Temizleme Suyundan bahsetmek istiyorum. Bu ürünle tanışmadan önce yine aynı markanın makyaj temizleme sütünü kullanıyordum. Bu ürünle tanışmam ise bir arkadaşımın önermesiyle olmuştu. Denediğim ilk günden beri gerçekten severek kullandığım ve her indirimde yedekleyerek aldığım ürünler arasına girdi. 2 yılı aşkın bir süredir kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. Zaten bu ürünü sevmeyenine de çok rastlamadım. 400 ml’ lik bir ürün ve bana oldukça uzun zaman yetiyor. Ben genelde makyajımın kabasını alıp hemen ardından cilt tipime uygun bir temizleyiciyle temizlemeyi tercih ediyorum.





Gelelim temizleme jeline. Yapmış olduğum bir alışverişimde hediye olarak verilmiş Hydra Vegetal serisindeki bu temizleme jeli. Diğer yüz temizleme jellerine göre çok köpürmeyen bir ürün. Ben vermiş olduğu temizlik hissini ve kokusunu da sevdim. Yanak bölgem zaman zaman kurumaya meyillidir ama bu ürün ekstra bir kuruluk sağlamadı. Sadece makyajımı tamamen arındırmak için değil makyaj yapmadığım günlerde muhakkak bu tarz ürünleri düzenli kullanıyorum. Tek eksisi diğer yüz temizleme jellerine göre çok çabuk bitiyor olması. Elimde henüz hiç kullanmadığım birkaç ürün olduğu için onlar bitene kadar yeniden almam. Ama onlardan memnun kalmazsam alacaklarım arasında.





Sebamed güneş kremi ne yazık ki tamamen bitiremeden çöpe gidenler arasında. Çünkü kullanım ömrü 12 ay olduğundan malesef hepsini bitiremedim. Geçen yıl almıştım ve oldukça uzun süre yetecek bir ürün zaten. 30 faktör güneş koruması içeriyor. Ben genelde 50 nin altında çok kullanma taraftarı değilim çünkü beyaz tenli olduğum için olabildiğince kendimi koruma altına almak istiyorum. Kullandığım süre boyunca gerçekten çok memnun kaldım ve Sebamed en güvendiğim markalar arasındadır. Şuan başka bir markanın güneş kremini kullanıyorum. Onun yazısını da yakın zaman da yazmayı planlıyorum.






Blistex kuşkusuz benim en çok sevdiğim ve yaz kış kullandığım dudak nemlendiricisidir. Özellikle medplus olanı kış aylarında kullanıyorum dudaklarımı ciddi anlamda tedavi ediyor ve soğuk gerçekten olumsuz etkilemiyor. Bunu ise 3. kez bitirişim şuan elimde bitane daha var. Özellikle geceleri uyguladığımda sabah hala dudağımda etkisini hissediyorum ve yumuşacık oluyor. Aynı zamanda mat ruj kullanmayı çok seven biri olarak, mat rujlardan önce mutlaka uyguluyorum ve sürerken zorluk çekmiyorum. Uzun lafın kısası deneyimlediğim lipbalmlar  arasında açık ara en etkilisi.

    

Denediğim ilk kuru şampuan Batiste'in Kuru Şampuanı oldu. İlk kez kuru şampuan alacağım zaman detaylı bir araştırma yaptıktan sonra diğer markaların ürünlerini sevende vardı sevmeyende. Ama kuru şampuanlar arasında en iyisi gösterilen batiste'in gerçekten herkes tarafından sevilen bir ürün olduğunu gördüm. Fazla macera aramadan almışken iyisini alıyım mantığıyla aldım denedim ve çok memnun kaldım. Küçük boyunu almış olmama rağmen 1 yılda ancak bitirdim diyebilirim. Çünkü çok sık kullanmıyorum. Eğer sürekli kullanıyorsanız tabi ki size küçük boyu bu kadar uzun süre gitmeyecektir. Şuan yeni bir markanın ürününü aldım denemek için eğer ondan memnun kalmazsam kesinlikle yeniden batiste kuru şampuanı alırım.






Bitmesinden dolayı çok üzüntü duyduğum tek ürün Essence I Love Extreme Maskarası oldu. Bildiğiniz gibi essence gratisten kalktı ve şuan benim ulaşabileceğim tek yer Rossman'lar. Eskiden her gittiğimde en az 5 tane gördüğüm bu ürünü artık bulamamanın üzüntüsünü yaşamıyor değilim. İlk kez yabancı bir Vlogger'da görüp bir merakla almıştım. Hatta o dönemler Türkiye'de bildiğim kadarıyla bu derece yaygın değildi. En azından ben ne zaman gratis'e gitsem essence standında her seferinde görüyordum bu maskarayı. Ne zaman ki herkes tarafından keşfedildi hemen karaborsa oldu. Aslında ilk kullandığımda yapısı o kadar ıslak gelmişti ki hemen bir kenara attım. Daha sonra değerini anladığımda ise çoktan herkes keşfetmiş ve bulunmamaya başlamıştı bile. Keşke yeniden denk gelip alabilsem..

    


Avon'un Argan Yağı 2. kez bitirdiklerim arasında. Şuan yenisini kullanmaya başladım bile. 3-4 pompa elime döküp saç boylarımdan uçlara kadar iyice yediriyorum. Saçlarımdan yana tek sıkıntım duş sonrası kabarmasıdır. Fakat bazı saç bakım yağları özelliklede bu yağ ciddi anlamda elektriklenmenin de önüne geçiyor. Üstelik kokusu da o kadar güzel ki uzun süre saçınızda kalıp mis gibi kokuyor. Fiyatı da bir o kadar uygun. Saç bakımımda eksik etmediğim ürünler arasında.





Himalaya markasının şuan için sadece göz kremini kullandım. Göz kremi arayışındayken tesadüfen gördüm ve denemek istedim. Yoğun yapıda bir krem ve çok az bir miktar aldığınızda tüm göz altlarınıza yeterli oluyor ve hemen emiliyor. Rahatsız edici bir kokusu da yok. Vermiş olduğu nem hissinden çok memnun kaldım. Sabah ve akşam düzenli olarak uyguladım. Ürünün vaadleri arasında;

·           4 haftada koyu renk halkalarda % 80 azalma
·           4 haftada göz altındaki kırışıklık ve ince çizgilerde  % 28 azalma
·           Aydınlık ve yumuşak bir görüntü

Göz altı morluklarım olmadığı için bu konuda bir şey söyleyemeyeceğim. Ancak yeni oluşan ince çizgileriniz varsa önerebileceğim bir ürün kendisi. Çünkü düzenli kullanımda ince çizgileri ciddi anlamda hafifletiyor. Ama tabi ki daha büyük problemlere sahipseniz daha etkili ürünler kullanmanızda fayda var.






 Garnier Neem Arındırıcı Yüz Temizleme Jelinin küçük boyunu bitirdim. Bu üründen de oldukça memnunum şöyle ki; büyük boyundan tam 3 tane bitirdim. Neem'e değinmek gerekirse, Hindistan'dan gelen bir bitki ve oradaki kadınlar Neem ağacından elde ettikleri bu bitkiyi uzun yıllar cilt bakımlarında kullanmışlar. Bu bitkinin en önemli özellikleri arasında da cildi yatıştırması, ferahlatması ve nem vermesi var. Ürünün yapısı oldukça yoğun küçük bir miktar tüm yüze yetiyor ve aynı zamanda köpürüyor. Ben verdiği temizlik ve ferahlık hissini seviyorum. Yüzümü de kurutmadı. Ancak elimde farklı ürünler olduğundan uzun bir süre tekrar almayı düşünmüyorum.





TONI&GUY Deniz Tuzu Spreyini özellikle yaz aylarında sıkça kullanıyorum. Saçlarım düz fakat dalgalı kullanmak istediğim zamanlarda bu spreyi sıkıyorum. Saçımın dalgalarını saatlerce hatta ertesi gün bile söndürmeden tutan etkili bir ürün. Kısacası çook seviyorum. Bittikçe alırım.





Essence Stay Naturel Concealer yine severek kullandığım ürünlerden. Özellikle günlük makyajlarda kullanmak için oldukça uygun olduğunu düşünüyorum. Bende ki rengi 03 soft nude. Asansörlü bir ürün ve kullanırken dikkat etmek gerekiyor. Ben ilk aldığımda o kadar çok çevirdim ki bir süre hiç ürün gelmedi içi boş sandım. Ardından bir anda fazlaca çıktı bu sebeple çevirirken dikkat etmek lazım.Göz çevrem sorunlu olmadığı için kapatıcıyı sadece makyaj yaptığım zaman bir tamamlayıcı olarak kullanıyorum ve verdiği aydınlık görünümü seviyorum. Göz altı problemli olanlar için bu ürün yeterli olamayacaktır. Çünkü çok yoğun bir kapatıcılığı yok. Ama günlük kullanım için oldukça hafif ve güzel aydınlık veren bir ürün ayrıca göz altlarını da kurutmuyor. Bana göre tek eksisi çok çabuk bitmesi.


Bu ürünlerin içinden sizinde sevdikleriniz ya da sevmedikleriniz varsa aşağıya yorum bırakırsanız çok sevinirim. Umarım yazımı beğenmişsinizdir..

Hoşçakalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder