11 Temmuz 2016 Pazartesi

Maybelline Color Sensational 745 Wooden Brown


Merhabalar..

Bugün size çok sevdiğim bir rujdan bahsetmek istiyorum. Eminim çoğu kişinin makyaj koleksiyonunda mutlaka yer alıyordur bu ruj. Maybelline Color Sensetional 745 Wooden Brown.







Uzunca bir süredir elimde olan bu ruju sürekli kullanmama rağmen hala bitiremedim. Neredeyse 2 yılı aşkın bir süredir elimde fakat yapısında ya da kokusunda herhangi bir bozulma olmadı. Ben bu seriyi gerçekten çok seviyorum. Özellikle Nude tonlarda bir ruj arayışındayken almıştım bu ruju. Aldığım günden beri de severek kullanıyorum.








Bence hemen hemen herkese yakışacak bir renge sahip. Ben beyaz tenliyim ve çoğu nude rujlar beni soluk gösterebiliyor. Ambalajından baktığımda çok beğendiğim ama sürdüğümde hayal kırıklığı yaşatan rujlardan olmadı bu ruj. İçinde hafif bir şeftalilik ve kahvelik barındırıyor. Pigmentasyonu orta seviyede diyebilirim tek katta rengini veriyor ancak yemek yendiğinde mutlaka tazeleme gerektiriyor. Kremsi bir yapısı olan bu rujun, dokusu, rengi ve kokusu gerçekten çok güzel. Ben yaz kış severek kullanıyorum. Yoğun göz makyajlarında o buğulu bakışları öne çıkarıp bu tonlardaki rujlarla tamamlandığında gerçekten inanılmaz güzel bir görüntü sergileniyor. Özellikle de yaz aylarında ışıltılı ve bronz tonlarındaki makyajlara da efsane yakışıyor.







Hemen hemen tüm makyajlara uygulayabileceğiniz joker bir renk. Sürümünün kolaylığından dolayı da acil durumlarda sür çık bir ruj oldu benim için. Denemeyenleriniz varsa mutlaka şans verin pişman olmayacaksınız.

Sevgilerle.. Hoşçakalın...




2 yorum:

  1. Renk çok hoş instagramdan geldim bana da beklerim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) hemen ziyaret ediyorum sayfanızı

      Sil