26 Temmuz 2016 Salı

NIVEA SUN KORUMA & BRONZLUK İÇEREN YÜZ KREMİ


Mutlu Günler

Yaz denildiğinde hepimizin aklına deniz, kum, güneş geliyor. Bronz bir tene kavuşmak ise herkesin hayali... Özellikle benim gibi beyaz tenli olanlar bu konuda biraz daha zorlanıyorlar. Ancak bizler içinde artık kızarmadan bronzlaşmak çok kolay. Güneş kremleri dışında bronzlaştırıcı yağlar ve ektsra ilave ürünlerle bizde artık esmer tenliler gibi çok kolay bronzlaşabiliyoruz. Bununla beraber güneşten de kendimizi koruyabildiğimiz kadar korumamız gerekiyor.Özellikle yaz aylarında dışarı çıkmadan önce mutlaka güneş kremi kullanmak gerekiyor. Ne yazık ki genelde hep unutuluyor. Bende bir dönem güneş kremi alıp sürmeyi unutan ya da üşenenler arasındaydım. Ancak uzun zamandır (buna kış ayları da dahil) özellikle yaz aylarında güneş kremi kullanmadan çıkmıyorum artık alışkanlık haline getirdim. Güneş kremi seçimi de gerçekten önemli bir faktör. Örneğin ben beyaz tenli olduğum için 50 faktör altında kullanmamaya çalışıyorum. 

2 aydır kullandığım güneş kreminden bahsedeceğim sizlere. Bu kremi a101’de görüp almıştım. Fiyatı 28 TL’ydi.  Görüldüğü üzere yüz kremi ancak bazı takipçilerim vücut içinde kullanıp kullanmadığımı sormuşlardı. Ben bu ürünü sadece yüzüme kullanıyorum vücut için farklı bir krem aldım ve tatilde onu kullanacağım. Nıvea’nın ürülerinden şuana kadar kullanıp sorun yaşadığım bir ürünü hatırlamıyorum. Bu kremi alırken de beğeneceğime emindim ancak acaba beyaz beyaz durur mu ya da sivilce yapar mı diye korkmadım değil…





Tek kelime ile bayıldım diyebilirim. Suya dayanıklı bir krem, incecik bir yapısı var asla yüzde beyazlık bırakmıyor ve yapış yapış olmuyor. Cilt tarafından emilme süresi de oldukça hızlı. Kokusu da bir o kadar güzel. Az bir miktar tüm yüze yetiyor. Koruma ve bronzluk içerdiği için hızlı bronzlaşma konusunda da etkilidir diye düşünüyorum ancak ben günlük olarak kullandığım için şuana kadar bronzlaşma konusunda ekstra bir fark görmedim. Tatile gittiğimde bu konuda bir etkisini gözlemlersem instagram hesabımdan mutlaka ayrıca yorumlarımı paylaşırım..Ben 2 aydır makyaj yaptığım zaman da yapmadığım zamanlarda sürekli olarak dışarıya çıkmadan önce bu kremi kullandım. Makyaj altına sürdüğüm zaman da hiçbir sorun yaşamadım. Eğer sizde yüz için güneş kremi arayışındaysanız bence bu ürüne mutlaka şans vermelisiniz. Bu arada karma cilt tipine sahip olduğumu belirtmemde yarar var. Her ürün her cilt tipine göre farklılık gösterir.





Sevgilerler...Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder