13 Temmuz 2016 Çarşamba

KAŞ MASKARALARI KARŞILAŞTIRMASI


Merhabalar..

Bugün ki yazımda kullandığım kaş maskaralarından bahsetmek istiyorum. Her zaman kaşlarda doğallıktan yanayım. Kaşlarımı şuana kadar hiç kuaförde aldırmadım doğal halleri benim daha çok hoşuma gidiyor. Sadece gerektiği zaman orta kısmını kendim alıyorum. Kaş yapım gayet gür sadece aralarda hafif boşluklar var. Kaş kalemlerini de nedense bir türlü sevemedim Ben kaşlarıma uzun süredir bu tarz kaş ürünleri ile renk vermeyi ve sabitlemeyi tercih ediyorum. Kaşlarımı doldurma işlemine de henüz yeni başladım. Bunun için son zamanlarda yeni kullanmaya başladığım ve  çok beğendiğim bir ürün daha var eminim ki onu da hepiniz biliyorsunuzdur ama ondan sonra ki yazımda bahsedeceğim :) Gelelim ürünlere;





Rimmel London Brow Thisway Kaş Maskarası

Kaş maskarası ile ilk tanışmam Rimmel London’ın kaş maskarası ile oldu. Ürünün 3 rengi var. Blonde,medium brown ve dark brown. Benim kullandığım Medıum Brown rengi. Kullandığım ilk günden beri yaptığım her makyajda severek kullandığım bir ürün oldu. Çünkü gerçekten kaşlarımı çok doğal bir şekilde boyayıp renklendiriyor ve kısa süre içinde de sabitleniyor. Gün içerisinde kaş etrafına hiçbir şekilde bulaşmadan ben temizleyene kadar sabit kalıyor. Fırçasından bahsetmem gerekirse bir kaş maskarasına göre boyutunun büyük olduğunu düşünüyorum. Yapısı diğer iki maskaraya göre daha yoğun kıvamda bu yüzden etrafa taşırmamak için ürünün fazlasını fırçadan sıyırıp dikkatli uygulamakta fayda var. Ben uygularken kesinlikle bastırmadan hafif hafif uyguluyorum ve tek kat bile yeterli oluyor. Bastırmadan uygulandığında zaten ürünün fırçasıyla ilgili bir sorunda yaşanmıyor. Ben tam 3 tane bitirdim. Bu gösterdiğim ise 4.olacak. Bittikçe mutlaka alacağım başarılı ürünlerden biri.







Essense Make Me Brow Kaş Maskarası

Rimmel London’ın kaş maskarasından sonra kullandığım 2. Ürün ise Essence’in Kaş Maskarası oldu. Sevdiğim en güzel yanı fırçasının minicik oluşuydu. Uygularken işimi hiç zorlaştırmadan uygulamamı kolaylaştırıyor. Ancak renk verme konusunda Rimmel London Brow Thisway kadar başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim. Ona göre daha az renk veriyor. Ama çok problem değil benim için bu da yeterli oluyor. Çünkü kaşlarda aşırı boyanmış o yapay ve sert görüntüden hoşlanmıyorum. Kalıcılığı yine aynı şekilde ben silene kadar gün boyu sabit kalıyor. 1. Tüpümü bitirdim 2 tane de yedeğim var. Açıkçası fiyatına oranla verdiği etkiden ben memnun kaldım. Ancak şöyle bir sıkıntıyla karşılaştım kaşlarıma ne zaman uygulasam fırçada bir iki tane kıl görüyorum. Ürün bittikten sonra fırçaya bir baktım ki fırça minicik kıllarla dolmuş. Ürünün kaşlarımı döktüğünü farkettim. Ama kaşlarıma baktığımda   çok absürd bir durumla da karşılaşmadım. Belki elimdekileri bitene kadar kullanır belki de birilerine hediye ederim. Eğer böyle bir sorun yaşamasaydım severek alıp kullanacağım bir ürün olurdu.





Pastel Eyebrown Kaş Maskarası

Bu ürünü özellikle sona sakladım çünkü diğer iki üründeki etkiyi bunda bulamadım. Diğer iki kaş maskarasına göre içinde sanki hafif kızıllık var. Bu ürünün de yine üç rengi var Blonde, Light Brown ve Dark Brown. Bende ki rengi Light Brown. Tam olarak kendi kaş rengimi seçmiş olmama rağmen diğer iki kaş maskarasını sürdüğüm gibi doğal ve güzel durmadığını fark ettim. Fırçası minik ve oldukça kullanışlı. Fakat nedense sürdükten sonra kaşlarımın etrafına dağılma yaptı ve her seferinde kulak çubuğu ile temizlemek zorunda kaldım. Dışarı çıkıp gün ışığında dikkatlice baktığımda ise yapay bir görüntü gördüm. Bu bittikten sonra tekrar almayı düşünmüyorum. Belki farklı markalar deneyebilirim ama Rimmel London'dan yine de vazgeçmem diye düşünüyorum.





Siz bu ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana önerileriniz var mı yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.Umarım faydalı olmuştur kızlar.

Sevgilerle.. Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder