1 Haziran 2017 Perşembe

Isolde Perfect Magic Fondöten


Merhaba güzellikler:)
Isolde Nemlendirici Magic Fondötenini uzunca bir süredir kullanıyorum. Daha önce böyle ilginç bir ürün denememiştim. Çünkü sihirli bir fondöten. Sihri neresinde derseniz ilk sürüldüğünde beyaz bir renge sahip ve ten ile temas ettiğinde kendi cilt renginizi alıyor. 


Tek renk seçeneğine sahip. Ancak benim cilt rengime biraz koyu kaçtı. Bu sebeple miktarını olabildiğince az ayarlayıp zaman zaman bana daha açık tonda bir ten ürünü ile karıştırarak uyguluyorum. Tüm makyajımı da tamamladıktan sonra cildime daha iyi oturmuş oluyor. Ben fırça kullanmadan elimle uygulayıp ardından nemli süngerle geçiyorum. 



Yapısı incecik, adeta cildime krem sürüyormuş hissi veriyor. Nemdirici fondöten olarak geçtiği için ektsra bir nemlendirici krem uygulamaya gerek kalmıyor. Buna rağmen cildimi oldukça nemli hissettiriyor. Cildimde hiç ağırlık hissettirmiyor bu sebeple yaz günlerinde benim için çok kurtarıcı bir ten ürünü olacak. Kapatıcılığı çok yüksek bir ürün değil. Buna rağmen ciltteki renk eşitsizliklerini gidererek cildi çok daha sağlıklı gösteriyor. Bu nedenle günlük makyajlar için oldukça ideal bir kullanım alanı sunuyor. İçeriğinde 10 faktör güneş koruması bulunuyor. Özellikle kuru ciltlerin çok seveceğini düşünüyorum.
Ürüne çeşitli eczanelerden ve http://isoldeperfect.com/ sitesinden ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder