20 Haziran 2017 Salı

GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM




Herkese merhaba güzellikler

Gratis bayram indiriminden aldıklarımı indirimli fiyatları ile beraber sizlerle paylaşmak istedim. Çok fazla birşey almak istemiyordum aslında ama gratise girip çıktıkça 3 seferde bunları almışım.


Diadermine Yüz Temizleme Jeli Paraben, Silikon ve Parfüm içermiyor. Ayrıca içinde gül suyu varmış Daha önce bu markanın makyaj temizleme suyunu kullanmış ve hiç memnun kalmamıştım. Umarım bundan memnun kalırım. İndirimli fiyatı 10 tl

Loreal in bu yeni serisini ilk defa kullanacağım. Makyaj temizleme suyunun iki çeşidi var. Bendeki normalden karmaya hassas ciltler için olanı. İndirimli fiyatı 11.90 tl
Hali hazırda kullandığım bir tonik olmadığı için aynı serinin toniğinide aldım. Normal ve karma ciltler için uygun. İndirimli fiyatı 11.90 tl Her ikiside 400 ml makyaj temizleme suyunun 6 ay toniğin ise 12 ay kullanım süresi var.

Wet n wild ın en sevdiğim serisinden In the flesh rengini aldım. İndirimli fiyatı 6-7 tl olması lazım.

En sevdiğim maskaralar arasında olan Maybelline Lash Sensational maskarayı 3. kez satın aldım. Bu kez Waterproof olanı çıkmış. İndirimli fiyatı 18 tl

Benri'nin güneş kremini geçen yaz tatilde kullanıp çok memnun kalmıştım. Gayet güzel korudu beni. Bu defa yine farklı arayışlara girmeden aynısından devam etmek istedim. Yalnız bu sefer çocuklar için olanı satın aldım. İndirimli fiyatı 15 tl

Bebak markasının havuç özlü güneş bakım sütü ilk defa deneyeceklerim arasında. Bronzlaştırma konusunda çok memnun kalanlar olmuş. İndirimli fiyatı 9tl


Golden Rose Ice Color serisinden üç renk satın aldım. Yukardan aşağıya numaraları;
150
155
130
Venüs Jilet ise indirimli fiyatı 6.50 tl. İçinde 3 yedek başlığı var. Uzun zamandır kullandığım bir marka tahriş etmiyor. Jilet kullananlar bu markaya bakabilirler.
Son olarak Sleey markasının ütüsüz ütü isimli ürününü tatilde yanıma götürmek için aldım. Umarım işe yarayan bir üründür İndirimli fiyatı 10 tl

Benim indirim alışverişim bu şekildeydi. Ürünlerle ilgili olumlu olumsuz düşüncelerimi deneyimledikçe sizlerle paylaşacağım..Sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın..

Instagram hesabım;
https://www.instagram.com/kubraninonerileri/?hl=tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder