12 Haziran 2017 Pazartesi

Son zamanlardaki alışverişlerim H&m, Rossmann, a101

Herkese Merhaba

H&M indiriminin kozmetik bölümünden yapmış olduğum alışverişten bahsedeceğim sizlere. Markanın birçok kozmetik ürününü severek kullanıyorum. İndirimde onlara yenilerini ekledim. Ben Bolu 14 Burda Avm'deki h&m den yaptım alışverişimi. Beğendiğim birçok krem far, allık ve ruj vardı ancak her zamanki gibi hüsranla karşılaştım. Standlar darmadağın, ürünlerin birçoğu ellenmişti. Hatta bir ara bakarken ellerim ruj oldu heryerime bulaştı. Bende biraz sinirlenip kendi kendime söylenirken tatlı bir takipçimle karşılaştık.  Ayaküstü konuştuk biraz. Sonra o gitti. Bende gördüğünüz üzere sadece bunları aldım. Hepsi 5 tl.

Kahverengi eyelinerı 2 kez deneme şansım oldu. İlk izlenim olarak çok beğendim. Mat değil, hafif ışıltılı, sürümü çok pratik, ucu incecik istenilen kalınlıkta çekilebiliyor. Gün içinde akma bulaşmada yapmadı. İndirim hala devam ederken bir bakın derim. Farklı renkleri de vardı. Aldıklarım arasında özellikle makyaj temizleme suyunu çok merak ediyorum. İlerleyen zamanlarda sizinle fikirlerimi paylaşmış olurum.



Son olarak a101'den Golden Rose'un allığını aldım. Tam yaza yakışır bir renge sahip. Fiyatı 8 tl.
Rossmann'dan ise Rival De Loop Young Rainbow Hıghlıghter tek kalmıştı. Markanın yeni ürünleri içinde en dikkatimi çeken buydu. Denemek için sabırsızlanıyorum. Benim aldıklarım bu şekildeydi. Sonraki yazımda görüşmek üzere. 
Hoşçakalın..




1 yorum:

  1. Keşke eskisehirdede hm olsa ne güzel indirimler oluyor 😊 hepsini Güle güle kullanin☺

    YanıtlaSil