7 Haziran 2017 Çarşamba

Farmasi Çay Ağacı BB Krem

Herkese Merhaba

Bana ınstagram hesabım üzerinden genellikle mesaj atarak en çok sorduğunuz sorulardan birine yanıt olacak bu paylaşım…


Kapatıcılığı iyi, ciltte ağırlık yapmayan, hassas ve sivilceli ciltlere uygun bir ten ürünü önerisi istiyordunuz. İşte Farmasinin bomba bir ürünü olan Çağ Ağacı BB Kreminden bahsedeceğim sizlere. Bomba gibi diyorum çünkü gerçekten beni inanılmaz tatmin eden bir ürün oldu.



Farmasinin çağ ağacı bb kremi özellikle sivilceli ciltleri tedavi etme amaçlı üretilmiş bir ürün. Benim cildimde sivilceye meyilli olduğu için uzunca bir süre deneyimleyip sizlerle öyle paylaşmak istedim. Markanın klasik bb kremini de kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki, çağ ağacı bb nin kapatıcılığı diğerine göre bir tık daha fazla. Buna rağmen yoğun bir yapısı yok aksine incecik. Cildimle bütünleşmesi, ağırlık yapmadan uzun süre kalıcı olması ve doğal duruşu sebebiyle beni çok memnun etti. Klasik bb kreme göre bu daha mat bir yapıya sahip bu sebeple gün içinde parlama yapmadı. Cildimde pütür pütür bir görünüme de sebep olmadı. Kapatıcılık açısından bana kalırsa fondötenden aşağı kalır yanı yok. Hatta bunu kullanınca eminim fondötenleriniz geri planda kalacak. Aranızda hala denemeyenleriniz varsa mutlaka şans verin derim.
Sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın..

Farmasi ürünlerine https://www.instagram.com/farmasikadinca/?hl=tr hesabından güvenle ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder