28 Mayıs 2017 Pazar

Farmasi Terracotta Porselen Pudra


Herkese Merhaba


Farmasinin Porselen Pudrası en merak ettiğim ürünlerinden biriydi. Bir süredir deneyimliyorum ve artık sizinle paylaşmak istedim.

Ben günlük makyajlarımda genellikle bb ya da cc krem kullanıyorum. Onu uyguladıktan sonra da özellikle T bölgeme gün içinde parlamaması adına mutlaka pudra uyguluyorum.


Farmasinin porselen pudrasıyla tüm yüzümü sabitliyorum.
Yapısı yumuşacık ve kadifemsi bir hisse sahip. 
Beklediğim porselen etkiye malesef ki sahip değil.
Ancak cildime çok güzel bir canlılık ve aydınlık katıyor. 
Üstelik ışıltılı bir pudra olmamasına rağmen. 
Ten makyajımı da uzun süre sabit tuttuğunu gözlemledim.
Pullanmaya ve cildimde ekstra kötü bir reaksiyona sebep olmadı.
Ten ürünü uygulamadan tek başına bunu sürmek isterseniz kapatıcılık etkisi yok. Sabitleme ve cildime yansıttığı görüntü açısından çok memnun kaldım. Çok kuru cilde sahipseniz üründen az kullanmanızı tavsiye ederim. Farklı bir pudra arayışındaysanız bu ürüne bakabilirsiniz. 

Farmasi ürünlerine güvenle https://www.instagram.com/farmasikadinca/?hl=tr hesabından ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder