26 Eylül 2016 Pazartesi

Catrice All Round Concealer Palette İncelemesi


Herkese Merhabalar






Bugün sizlere Rossmann’da satılan Catrice markasının Kapatıcı Paletinden bahsedeceğim. Öncelikle kapatıcı paletleri normal kapatıcılarla kapatamadığınız yerleri daha iyi nötürlemek için kullanılır. Böylelikle ciltteki kusurları en iyi şekilde kapatıp makyajınızın hem daha iyi hemde daha kalıcı olmasını sağlayabilirsiniz.

1 aydır kullanıyorum ve artık yorumlamam gerektiğini düşündüm. Kendisi benim ilk kapatıcı paletim. Daha önce bu şekilde çok amaçlı bir palet kullanmamıştım.Gerçekten çok işlevli bir palet olduğunu düşünüyorum ancak bu tarz paletleri kullanmak makyajda biraz zaman alabiliyor. O yüzden el pratikliği gerekiyor.


Oldukça sağlam bir ambalaja sahip ve içerisinde 5 farklı renk var. Bu renklerin bir çoğunu birbirine karıştırıp kullanabilmenin yanı sıra özellikle problemli yerlere uygun olan renklerde var. Bunları sıralayacak olursak:


  • Yeşil renk ciltteki kızarıkları ve sivilceleri gizlemeyi amaçlıyor.
  • Somon rengi gözaltı morluklarını örtmeyi amaçlıyor.
  • Kahveyi yüzünüzü boyutlandırmak için kullanabiliyorsunuz. Gün içinde bozulmadan sabit kalıyor.
  • Bej rengini cilt renginize göre yine kapatmak için kullanıyorsunuz.
  • En açık olan rengi ise aydınlatmak için kullanabiliyorsunuz.





Yumuşacık ve kremsi bir yapıya sahipler. Bundan dolayı ben parmakla uygulamayı tercih ediyorum. Parmağın ısısıyla birleşince ürün gözaltına daha iyi tutunuyor. Eğer gerekli görürsem pudra ile sabitlemeden bir kez de nemli sünger ile üzerinden geçiyorum ve çok güzel sonuç alıyorum. Renklerden en çok yeşil, somon ve bej rengini kullandım. Özellikle somon rengi morlukları silmede oldukça başarılı. Benim bariz bir morluk problemim yok ancak sadece göz altımın en iç kısmında bazen morluk sorunu yaşayabiliyorum bunu da bu renk gayet güzel örtüyor.


Göz altına kapatıcı kullanmadan önce yapılması gereken en önemli şey nemlendirmek. Ürünün yapısı ne kadar yumuşak, kremsi olursa olsun nemlendirme aşaması çok önemli. Çünkü göz altlarınız kuru ise sürdüğünüz ürün pütür pütür kalacak hiç hoş olmayan bir görüntü ortaya çıkacaktır.






Paletin fiyatı 12-13 tl civarıydı. Benim oldukça kullanışlı bulduğum ve beğendiğim bir palet oldu. Bu şekilde bir palet arayışındaysanız bu ürüne şans verebilirsiniz. Aranızda kullananlar varsa fikirlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. Sonra ki yazı da görüşmek üzere hoşçakalın.. 


1 yorum:

  1. Maalesef eğer benimki gibi göz altlariniz çok kuruluşa ne kadar nemlendirici kullanırsanız kullanın bu ürün pütür pütür oluyor

    YanıtlaSil