6 Eylül 2016 Salı

Bayram İndirimi Alışverişim Migros/Rossmann



Herkese Merhabalar





Bayram indirimini bu defa en erken Migros ve Rossmann başlattı. Neredeyse bütün ihtiyaçlarımı Migros’ta buldum bütün ürünler yarı fiyatına olduğu için ben çok memnun kaldım bu alışverişten. Gelelim sırayla ürünlerden bahsetmeye..





Nıvea’nın duşta vücut kremlerinden çok memnunum. Bu ballı olanı da mükemmel kokuyor ve nemlendirmesi çok güzel. İndirimli fiyatı: 8.75 tl
Vaseline’in sprey formundaki nemlendiriciye de bayılıyorum. Hem çok pratik, hem çok bereketli hem de nemlendirmesinden çok memnunum. İndirimli fiyatı: 12.48 tl
Nıvea’nın bu temizleme jelini daha önce kullanmış memnun kalmıştım. İndirimde görünce tekrar aldım. İndirimli fiyatı: 3.50 tl
Gülşah Tatlı Badem Yağını kaş, kirpik ve saç için kullanmak üzere aldım. İndirimli fiyatı: 1.73 tl.







Nıvea’nın Agua Sensatıon Canlandırıcı Bakım Kremi’nden çok memnunum. Bitmeye yaklaşmışken indirimde yedeklemek istedim. İndirimli fiyatı:13.25 tl.
Göz kremim bitmeye yakın yeni bir göz kremi arayışına girmiştim. Rossmann’dan Rival de Loop’un Yeşil Çay Özlü Nemlendirici Göz Kremini aldım. İndirimli fiyatı: 15 tl.







Blistex en sevdiğim ve etkili dudak nemlendiricisi. Hazır indirimde yakalamışken 2 tane aldım.İndirimli fiyatı: 5 tl.
Nıvea’nın nemlendiricisini ilk kez kullanacağım. İndirimli fiyatı: 5 tl.








Rossmann’da Essence’in transparan pudrasını ve kaş jelini gördüm yine yedek yaptım. İkisinden de çok memnunum. Pudra: 11 tl Kaş maskarası 7 tl.
Rival de Loop’un Kabuki fırçası fiyatı: 10 tl.
Deodorantı Migros’tan aldım.İndirimli fiyatı: 3.90 tl.






Garnier’ın Göz Makyaj Temizleyicisini biraz geç kullananlardanım. Hediyeleşme etkinliğinde gönderilmişti ilk olarak o şekilde deneme fırsatı buldum ve daha önce neden almadım diyorum. İnanılmaz memnun kaldım. Migros indiriminde bu fiyata bulunca yedeklememek olmazdı çünkü en uygun Migrostaydı. İndirimli fiyatı:7.45 tl.
Son olarak kullanmaya başladığım için fotoğraflamayı unutmuşum. Nıvea'nın Cellular Radıance Gece Kremini aldım. İndirimli fiyatı: 30 tl. Vaseline orijinal nemlendirici jel İndirimli fiyatı: 3 tl.


Ben indirimden bu şekilde yararlandım. Son olarak gratis’ten aldıklarım da var onu ayrıca yazmak istedim. Umarım bu yazım alışveriş yapacaklara ürün ve fiyatlar konusunda yeterince bilgilendirici olmuştur. Siz bu bayram indirimden neler aldınız?

Şimdiden hepinize iyi bayramlar dilerim.


Sevgilerle.. Hoşçakalın..

3 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canim , blistex kavanoz olanindan ben de aldım İlk izlenim olarak çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan canim , blistex kavanoz olanindan ben de aldım İlk izlenim olarak çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. O kavanoz da olan inanılmaz etkili özellikle kış aylarında kuruyan dudakları çok iyi onarıyor:)

      Sil