7 Eylül 2016 Çarşamba

BİTENLER - 2



Herkese Merhabalar

Bir süredir kullanıp bitirdiğim ürünler oldukça birikti hepsini toparladım ve her zamanki gibi sizlerle paylaşmak istedim. Ürünlere geçecek olursak:





Nuetrogena’nın tek adımda makyaj ve yüz temizleme jelini Şubat ayında almıştım sonunda bitirebildim. Ürün gerçekten yüzdeki tüm makyajı tek adımda kalıntı bırakmadan çıkarıyor. Rimeli çıkarırken bile zorlanmadım, gözlerimi yakmadı. Oldukça köpüren bir yapıya sahip ve gerçekten makyajınızı temizlerken tüm cildinizi temizlenmiş hissediyorsunuz. Ben genelde çok yorgun olduğum zamanlar makyajımı çıkarmaya üşendiğimde, makyaj temizleme suyu pamuk vs yerine uğraşmaktansa direk bu ürünle temizledim. Emin değilim ancak piyasadan kalktı diye biliyorum çünkü uzun zamandır hiç denk gelemedim.İyi ki 1 tane yedeklemişim.

En çok bitirdiğim ürünler arasında kesinlikle makyaj temizleme suları var. Garnier’den çok memnunum yine iki tane bitirdim. Bütün çeşitlerini de severek kullanıyorum bittikçe alacağım ürünlerden.





Şelale’nin asetonunu bitirdim.Koyu renkteki ojeleri çıkarmada başarılı olduğunu söyleyemem fazla uğraştırıyor. Şuan elimde aynısından bir tane daha var bitince tekrar almam.




Gelelim en sevdiğim ağız bakım suyuna. Kullandığım süre boyunca ciddi anlamda dişlerimi beyazlattı. Gerçekten çok şaşırdım. Övüldüğü kadar varmış. İlk başlarda tadı çok acı hatta mide bulandırıcı geliyordu. Ancak sonra alıştım şimdi 2. şişeyi kullanıyorum. Artık devamlı kullanacağım tek ağız bakım suyu oldu.







Pure Beauty bb krem ise bu 3.tüpüm olacak. Yedeğim vardı onu da yeni açtım. O kadar seviyorum ki verdiği hafif ışıltıyı ciltteki aydınlık duruşunu, cildi yormayışını ve cildimde uzun saatler akmadan kalışını.. Cildim hiçbir reaksiyon göstermedi bu zamana denk. Cilt tipim karma olduğundan mutlaka üzerinden transparan pudra ile geçiyorum. Bittikçe almaya devam edeceğim tek bb krem.



Nıvea’nın canlandırıcı temizleme jeli de oldukça memnun kaldıklarım arasında. Cildimi germeden, tahriş etmeden o temizlik hissini vererek temizledi. Migros indiriminde bir tane daha aldım. Normal ve karma ciltler için uygun. Bu cilt tipine sahipseniz seveceksinizdir.





Son olarak Avon'un Little Black isimli parfümünü bitirdim. Eminim çoğu kişi kullanmıştır bu parfümü. Hafif ve çiçeksi kokusuyla yaza yakışan bir koku. Üstelik tenimde oldukça kalıcıydı. Şuan elimde vücut spreyi var bazen kullanıyorum. Ancak beni yansıtan bir koku değil. Özellikle içinde vanilya barındıran kokulara hayran olduğum için bunu tekrar almam.

Benim bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazı da görüşmek üzere.

 Sevgilerle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder