9 Eylül 2016 Cuma

Otacı Makyaj Temizleme Suyu


Herkese Merhabalar

Bugün sizlere Otacı’nın Makyaj Temizleme Suyu’ndan bahsedeceğim. İlk olarak Otacı’nın göndermiş olduğu tester sayesinden deneme fırsatı buldum. Gözlemlerim olumlu yönde olunca büyük boyunu alıp uzun süre kullanmak istedim.










      Öncelikle içeriğine bakacak olursak:
  • Su bazlıdır.
  • Paraben içermez.
  • Alkol içermez, cildi kurutmaz.
  • Cildi nemlendirir, yumuşatır, yatıştırır.
  • Parfümsüzdür. İstenilirse durulanmayabilir.
  • %100 doğal kökenli Ecocert sertifikalı organik temizleyici madde içerir.
  • Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.


150 ml’lik bir ürün ve birçok makyaj temizleme suyuna göre daha küçük. Ancak birkaç pamukla kolayca tüm makyajı temizlediğini gördüm. Yani üründen defalarca almaya gerek kalmıyor. Böylelikle de uzun süre yetecek bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Ben özel günler dışında ağır makyajlar yapmadığım için o durumda nasıl çıkarır yeterli gelir mi bilemiyorum. Günlük yaptığım makyajları çıkarmada oldukça başarılı olduğunu gördüm. Özellikle de suya dayanıklı maskarayı çıkarırken bile çok fazla zorlanmadım. Gözlerimde herhangi bir yanma hissi oluşturmadı. Karma cildimde olumsuz bir reaksiyon da göstermedi. Sadece temizledikten sonra yapış yapış bir his bırakıyor. Bu rahatsız edici olsa da ben çok sorun etmiyorum. Çünkü hangi makyaj temizleme ürününü kullansam ardından mutlaka cilt tipime uygun makyaj temizleme jeli kullanıyorum. Cildimin mutlaka su ile temas etmesini sağlıyorum böylelikle içim daha rahat ediyor. Cildimde gergin ve kuru bir his bırakmanın aksine nemli bir his bırakıyor. Ben oldukça memnun kaldım. Şuan elimde epeyce makyaj temizleme ürünüm var. Temiz içerikli olması sebebiyle de bitirdikçe alacağım ürünler arasında.
Ben gratis’ten 12 tl ye almıştım. Normal fiyatı 15 tl civarı diye hatırlıyorum. İsteyenler oradan ulaşabilirler.
Sonraki yazı da görüşmek üzere..

Sevgilerle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder