23 Eylül 2016 Cuma

Farmasi BB Krem ve BB Eye Krem İncelemesi


Herkese Merhabalar





Bugün sizlere Farmasi’nin 2 ürününden bahsedeceğim. İlk olarak BB krem’inden bahsetmek istiyorum. Bir buçuk yıldır kullanıyorum. Bendeki rengi Light to Medium. Pudra bitişli bir ürün.Karma-yağlı ciltlerin çok seveceğiini düşünüyorum. Ben karma cilt tipine sahip olduğum için ten ürünlerinden sonra genellikle transparan pudra kullanıyorum. Ancak bu bb kremi sürüp tranpsran pudra kullanmadığım zamanlarda gün içinde parlama problemi yaşamıyorum. Beyaz tenli olmama rağmen rengi cildimle oldukça bütünleşti. Orta kapatıcılığa sahip ancak birçok bb kreme göre kapatıcılığı daha yüksek. Neredeyse bir fondötene yakın diyebilirim. Ancak yapısı kesinlikle çok hafif ve ciltte çok doğal duruyor. Özellikle yaz aylarında bile rahatlıkla kullanıyorum. Cildimi yormuyor ve sabahtan akşama kadar cildimde kalıyor. Ben alalı çok uzun süre olduğu için fiyatını hatırlamıyorum ama sürekli indirime giren bir ürün. İndirimleri takip edip alabilirsiniz. Benden gerçekten tam not aldı. En sevdiğim iki bb kremden biri bu daha ne olsun :)







Farmasi 5 Etkili Eye Cream Gözaltı Kapatıcısı





Öncelikle şunu söylemeliyim göz altlarımda çok fazla problem yok. Kapatıcıları sadece yaptığım makyajı tamamlasın ve daha aydınlık bir görüntü versin diye kullanıyorum şuan. 





Benim gözlemlerime gelecek olursak: Gerçekten verdiği aydınlık görüntüyü çok sevdim. Yapısı oldukça hafif  ve kalıcı. Ancak göz altlarınızda sizi rahatsız edici problemler varsa kapatıcılığı size yeterli gelmeyecektir. Çünkü çok kapatıcılık vermiyor. Günlük makyajlarda rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum. Elimdeki diğer kapatıcılar bittikten sonra tekrar almayı düşünüyorum. Ben indirimli olarak 15 tl’ye almıştım. Sürekli indirime giren bir ürün takip edip alabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Muhteşem bu yazınızı INSTAGRAM profilimde paylasabilir miyim ☺

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bu yazınızı INSTAGRAM profilimde paylasabilir miyim ☺

    YanıtlaSil
  3. Kübra abla cc krem kullanıyorsan onuda bize anlatır mısın ?

    YanıtlaSil