28 Ağustos 2016 Pazar

Farmasi Zen Velvety Touch Foundation



Herkese Merhaba

Bugün size 1 aydan fazlaca bir süredir kullandığım Farmasi’nin Zen Velvety Touch Fondöteni’nden bahsedeceğim.




Mat bitişli bir fondöten ancak aşırı derecede mat bir yapısı yok. Bu sebeple yağlı ve karma ciltler için oldukça uygun. Kuru ciltlerin pek anlaşabileceğini düşünmüyorum. Eğer kullanacaklarsa bile öncesinde cildi çok iyi nemlendirmek gerekiyor.

Ben H&M'in bu fırçasıyla uygulamayı çok seviyorum. Kapatıcılığından söz edecek olursam orta seviyede ve birçok markanın fondötenine göre daha örtücü. Sürdükten sonra aydınlık, doğal ve saten bir görünüm sağlıyor.Gerçekten bıraktığı o pürüzsüz hissi çok sevdim. Ciltte ağırlık yapmıyor. Kalıcılığı ise beklemediğim kadar iyi. Sabah sürüp akşam makyajımı silene kadar yerinden oynamadı. Üstelik sıcak havalarda bile..Cildimde herhangi bir kötü etkiye de sebep olmadı. Bildiğim kadarıyla altı renk seçeneği vardı. Bende ki 02 numarası. Bronzlaştıktan sonra ten rengime biraz açık geldi rengi daha koyu bir fondötenle karıştırıp uyguluyorum şimdilik.Kış boyunca da severek kullanacağımı düşünüyorum.






Katalog fiyatı zaman zaman farklı kampanyalarda değişiklik gösterebiliyor. Ben indirim zamanı 10 tl’ye almıştım. Gerçekten son zamanlarda severek kullanıyorum bence mutlaka şans verin. Sonra ki yazımda görüşmek üzere..

Sevgilerle.. Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder