27 Ekim 2017 Cuma

Farmasi Camouflage Likit Kapatıcı 02

Merhabalar!

Sevdiğim kapatıcı ailesine bir yenisi daha eklendi. Farmasinin likit kapatıcısı kalem aplikatörlü olduğu için uygulama kolaylığı sağlıyor. Ürünü alttan birkaç kez çevirmek yeterli. Saniyeler içerisinde ürün geliyor. Çok fazla çevirmeyin ki fırçaya fazlaca ürün gelmesin ürün israfı olmasın. Bendeki 02 Light rengi. Eğer beyaz tenliyseniz bu renk size uygun oalcaktır.

Ben her kapatıcıda olduğu gibi bunu da sürmeden önce göz altlarımı mutlaka nemlendiriyorum. Sizde bu aşamayı atlamayın ki kapatıcı göz altlarınızda kuru ve kötü bir görüntüye sebep olmasın. Ben sürdükten sonra transparan pudra ile sabitliyorum. Göz altlarımda birikmeye neden olmadı.



Kapatıcının yoğun bir yapısı olduğundan ben az miktarda kullanıyorum. Göz altlarım çok problemli olmadığı için beni oldukça tatmin etti bu ürün. Orta kapatıcılıkta aynı zamanda aydınlık doğal bir bitiş sağlıyor. Benim kapatıcıdan beklediklerimi yerine getiren ve memnun kaldığım bir ürün oldu. Denemek isterseniz https://www.instagram.com/farmasi_kulubu_turkiye/?hl=tr hesabından güvenle sipariş verebilirsiniz.
Sevgiler..

1 yorum: