23 Ekim 2017 Pazartesi

Blogger'lar ile Kışa Merhaba Etkinliği

Herkese Merhaba
22 Ekim Pazar günü Suadiye  @tas_masa'da gerçekleşen çok güzel bir etkinliğe

katıldım.
Sevgili Ebru ve Füsun'un düzenlediği etkinlik detaylarından bahsedeceğim sizlere.

Herşey o kadar özenli ve emek verilmiş bir etkinlikti ki ben katılmaktan çok büyük keyif aldım.

Biraz mekandan bahsetmek istiyorum. İlk kez gittiğim bir mekandı. Suadiye ve Üsküdar olmak üzere 2 şubesi mevcut. Mekanın atmosferi ve müzikleri oldukça güzel. Ayrıca mekanda yakın zamanda Jazz ve Latin türlerinde canlı müzikte olacakmış. Mutfak tipi olarak dünya mutfakları yer alıyor. Butik şarapları ve marka şarapları da mevcut. Biz etkinliğe önce çok güzel bir kahvaltıyla başladık. Kahvaltı masasının, sunumlarının güzelliği ve zengin içeriğiyle gerçekten cezbediciydi. Mekan çalışanları hepimizle tek tek ilgilendiler. 

Mekan sahibi Cem Zenun Öcal Gastronomi mezunu ve 9 aydır gıda sektöründe yer alıyor. Ayrıca 2 aşçısı var ibir Azeri asıllı diğeri ise İstanbul'da ki iyi bir restauranttan. Mekan kalabalık organizasyonlar, özel gün yemekleri için çok uygun bir mekan. Bizi ilgi ve özenle ağırladıkları için kendilerine teşekkür ediyorum.

Hafta içi 09:00 da açılış-00:00 kapanış.
Hafta sonu 09:00 da açılış-01:00 kapanış.



Değerli blogger arkadaşlarımla tanışmaktan keyif duyduğum, güzel vakit geçirdiğim çok güzel bir etkinlik oldu. Etkinlik sahipleri sevgili Ebru ve Füsun'un da herkesle tek tek yakından ilgilendiği, hepimize güler yüzlü ve sıcak yaklaşım gösterdikleri samimi bir ortam vardı.
Fotoğraflardan da gördüğünüz üzere bizi bu etkinlikte yalnız bırakmayan çok değerli sponsor firmalarımız vardı. Ürünler dolu dolu ve tek bir kareye sığdırmam imkansız olduğu için bende farklı karelerle sizinle paylaşmak istedim. Yeni deneyeceğim birçok marka var içlerinde. Denemek için şimdiden sabırsızlanıyorum. Tüm sponsor firmalarımıza çok teşekkürler hepsinin linkini aşağıda bulabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder