27 Eylül 2017 Çarşamba

Rival de Loop- Natural Touch Kapatıcı

Selam güzellikler
Rossmann'da satılan Rival de Loop markasının Natural Touch Concealer'ından bahsedeceğim. Hakkında çok fazla övgüler duyduğum bu ürünü bulmak epey zor olmuştu. Denedikten sonra gerçekten dedikleri kadar varmış dedim ve bir tane daha almadığıma pişman oldum. Mağazada 3 rengini gördüm. 01-02 ve 03. 

01 numarasının beyaz tenliler için çok uygun olacağını düşünüyorum. 02 numarası oldukça pembe alt tonlu. 03 ise çok koyu olduğundan tercih etmediğim bir renk oldu. Eğer aydınlık görünüm vermesini istiyorsanız ve ten renginiz benim gibi beyaz ise 01 i,  eğer ten renginiz esmer ise ya da daha fazla kapatıcılık vermesini istiyorsanız 03 ü almanızı tavsiye ederim. Tabi ki bu iki ton da size uygun gelmiyorsa 2 farklı renk seçeneğini alarak, iki tonu karıştırıp o şekilde de kullanabilirsiniz. Size tavsiyem mağazada mutlaka testerlarına göz atın.


Ürünle alakalı beni rahatsız eden tek şey kokusu oldu. Parfümlü bir ürün olduğu için kokusunu sevemedim. Ancak uyguladıktan sonra verdiği herhangi bir rahatsızlık olmadı. Hafif pudralı bir bitişi var sürdükten sonra çabuk sabitleniyor bu sebeple, eğer transparan pudra uygulanacaksa bu işlem hemen yapılmalı. Çok ince bir yapısı yok. Orta kapatıcılığa sahip hatta kapatıcılığından daha ziyade verdiği aydınlık görünüm şahane. 

Eğer göz altı morluklarınız varsa bu kapatıcı tek başına yeterli gelmeyecektir. Öncesinde corrector uygulayarak ardından kapatıcı ile muazzam aydınlık görüntü elde edebilirsiniz. Benim sorunlu göz altlarım olmadığı için verdiği aydınlık görüntü beni çok tatmin etti. Hatta o kadar sevdim ki aldığım günden beri elimin sürekli gittiği tek kapatıcı oldu. Gün içinde göz altlarıma birikme yapmaması verdiği aydınlık görüntü ve uygun fiyatıyla beklentimin ötesinde çıkan ve çok sevdiğim bir ürün oldu. En yakın zamanda tekrar satın alacağım bir ürün. İndirimsiz fiyatı 11 tl. 
Sonraki yazımda görüşmek üzere. Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder