24 Eylül 2017 Pazar

Farmasi Çay Ağacı Yağı Sos Serum


Merhaba güzellikler
Çay ağacı yağı bildiğiniz üzere vücutta pek çok sorunlu bölgede kullanılıyor. Antibakteriyel ve antiviral özelliği sayesinde bakterileri vücuttan uzaklaştırıyor. Saç derisinde oluşan kepeklenmelerde, ağız içinde oluşmuş yaralarda, böcek ve sinek ısırmalarından dolayı oluşmuş kızarıklığın önlenmesinde, diş eti iltihaplanmalarında ve aklınıza gelebilecek pek çok sorunla baş eden bir ürün. Doğal içerikli olması sebebiyle de Farmasinin Çay Ağacı Yağı uzun süredir deneyimlemek istediğim bir üründü. Serum tüm ciltte kullanıma uygun şekilde üretilmiş. Özellikle ciltteki sivilcelerin  ve lekelerin önlenmesinde etkili olduğu söyleniyordu. Ben sadece cildimde kullandım. Ancak kullandığım şampuanımın içine bir kaç damla damlatıp o şekilde de kullanmayı düşünüyorum. Kendi deneyimlerimden bahsedecek olursam:


  • Haftada maksimum 4 kez kullandığım bir ürün oldu. 
  • Uç kısmı damlalık şeklinde olduğundan bir kulak pamuğu yardımıyla ürünü alıp sorunlu bölgeye lokal olarak uyguluyorum. Bu şekilde hem daha hijyenik oluyor.
  • Aktif sivilce üzerine serumu geceden uyguladığımda, ertesi sabaha mucizevi bir etki göremedim. Ancak sivilcenin kızarıklığı azalmış ve bir miktar sönmüştü. 
  • Cildimde sivilcelerden dolayı oluşmuş kırmızı lekelerim var. Aşırı şekilde olmasa da bir miktar onların rengini açtığını gözlemledim.
  • Daha iyi sonuç alabilmek adına daha uzun süre bu serumu kullanmaya devam edeceğim.
  • İlerleyen zamanlarda lekelerimin renginde ciddi bir farklılaşma görürsem bunu muhakkak sizinle yeniden paylaşacağım.

Farmasi ürünlerini güvenle 

https://www.instagram.com/farmasi_kulubu_turkiye/?hl=tr sayfasından sipariş verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder