30 Kasım 2017 Perşembe

The Body Shop Vanilla Body Mist

Merhaba!
Bugün çok güzel bir yazıyla geldim. Aşık olduğum bayılarak kullandığım bu kokudan sizlere de bahsetmek istedim. The Body Shop'un birkaç farklı kokusunu denemiş biri olarak tek bir kokusundan yıllarca asla vazgeçemedim. O da tabi ki Vanilya..Lise yıllarımdan bu yana 8-9 şişe parfümünden bitirdim. Zaman zaman body mistini kullandım çünkü parfümüne göre ml i daha büyük. Tenimle o kadar bütünleşti ki artık imza kokum oldu. Şimdilerde vücut spreyini ne zaman kullansam beni lise yıllarıma kadar götürüyor. Öyle güzel bir kokuya sahip ki 10 yıldan fazlaca bir süredir asla bıkmadığım tek koku bu oldu.


Kokuyu sıktıktan belli bir süre sonra tende öyle güzel, öyle tatlı ve yumuşak bir kokuya dönüşüyor ki anlatamam. İnsanın sürekli kendini koklayası geliyor. Kendinizi şimartabileceğiniz ve diğer insanlar tarafından beğenildiğinde ise kendinizi çok daha özel hissettiren bir koku. Girdiğiniz her ortamda sizi unutulmaz kılacak, insanlara sarıldığınızda parfümünüzü sorduracak, giydiğiniz kıyafetten ve teninizden uzun süre gitmeyecek bir koku. 7-8 yıl boyunca görüşmediğim birinin bile hiç ama hiç unutmadığı bir kokudur bu.

Ben bu vücut spreyini parfüm gibi kullanıyorum ve EDT olmasına rağmen kalıcılığından çok memnunum. Kullandığım vücut spreyleri arasında kesinlikle en kalıcısı bu oldu. Benim tenimden hemen uçup gitmiyor ortanın üstünde bir kalıcılığa sahip.100 ml olduğu için de kolay kolay bitmiyor. 24 ay kullanım süresi var. Kullanım süresi dolduğunda koku zaten kendini belli ediyor iyice şekerleşip çok bayıcı bir hal alıyor. Ben bu kokuyu kullandığım ilk yıllarda sıkmaya kıyamazdım. Zaten 2 fıs sıkmak yeterli oluyor. Ama kıyamadığım için parfümü bitiremeden kullanım süresi geçmişti. O yüzden siz benim gibi yapmayın dibine kadar kullanın. Buarada çok sevmeme rağmen yaz aylarında kullanamıyorum fazla geliyor bana. O yüzden sonbahar ve kış aylarına çok daha uygun.

Vanilya bir çok parfümde kullanılan bir koku. Çok seveninin olduğu gibi sevmeyeni de elbette var. Benim çevremde de sevmeyen arkadaşlarım var. Çünkü bir çok vanilyalı parfüme göre tatlı ve yoğun bir vanilya kokusu içeriyor. Bazı insanlara bu koku fazla yoğun gelebiliyor. Bu nedenle mağazada deneyip bir kaç saat dolaşıp öyle almanızı tavsiye ederim. Ama eminim ki o birkaç saat sonunda mağazaya geri dönüp bu kokuyu alacaksınız. Ek olarak Body Shop'un en çok satan kokuları arasında.Ben online sitesinden indirimle 30-35 tl gibi bir fiyata almıştım. Şuan güncel fiyatı 54.90 tl. Sık sık indirimler oluyor takip edip mutlaka şans vermelisiniz.


Son olarak küçük bir tüyo vermeden yazımı sonlandırmak istemedim. Vanilyalı kokular erkekler tarafından da en çok sevilen kokuların başındadırAynı zamanda vanilya kokusu 1700'lü yılların başından beri erkeklerin cinsel gücünü arttırmak için doğal bir afrodizyak olarak kullanılıyormuş. Vanilya kokusu çekici ve davetkar bir koku olduğu için erkekler bu kokuya oldukça ilgi duyuyormuş. Vanilya kokusunu erkeklerinde bu derece sevmelerinin sebeplerinden biri de vanilya kokusunun anne sütüne yakın bir koku olmasıymış. Yani bebeklikten beri gelen bu kokuya onlarda yabancı olmadıkları için bu tarz kokuları çok beğeniyorlarmış ona göre kızlar:) Şahsen ben de şuana kadar sevmeyenine rastlamadım.
Sonraki yazımda görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Merhaba:) tavsiyelerini degerlendiricem:) takipteyim cnm bend ebekliyorum yeni postlarıma:) https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil