5 Mart 2017 Pazar

ROSSMANN\GRATİS\MİGROS ALIŞVERİŞİ

Merhabalar!
Kadınlar günü indirimini değerlendirip birkaç parça ürün aldım. Hepsini indirimli fiyatları ile aşağıya yazıyorum.



Her zamanki gibi önce Gratis'e girdim. Daha önce Loreal Lumı Magıque makyaj bazını kullanıp çok memnun kalmıştım. Elimde başka ışıltılı bir baz olmadığı için yeniden bunu satın aldım. İndirimli fiyatı 25.50 tl
The Balm Charming rujumu kaybettiğim için hazır indirimdeyken yeniden aldım. Mükemmel bir rengi var çok seviyorum. İndirimli fiyatı 25.75 Önceden daha uyguna geliyordu bu rujlar :(

Migros'tan tek parça ürün aldım. Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu. İndirimli fiyatı 6.50 tl. Sürekli kullandığım bir üründür.

Son olarak Rossmann'a girdim. Essence I love Extreme maskarasından o kadar fazla vardıki hemen kaptım iki tane. Tanesi 10.25 tl

Göz içine beyaz kalem çekmeyi çok seviyorum. Essence'in beyaz göz kalemi kullanıyorum genelde oldukça da memnunum. Bir süredir uygun fiyatlı ten rengi göz kalemi arayışındaydım. Aradığımı yine essence de buldum. Fiyatı 6 tl

Essence'in kaş farından o kadar memnun kaldımki. Elimdekinin dibini gördüm. Ondan da kaptım bir tane. Fiyatı 7-8 tl olması lazım.

Isana'nın Saç Bakım Yağını satın aldım. Boyalı-yıpranmış ve ince telli-normal saçlar için olan iki çeşiti vardı. Benim saçlarım boyalı, kalın telli ve kolay kolay yağlanmıyor. Oldukça merak ettiğim bir ürün kullandıkça yorumlayacağım. Fiyatı 12 tl

Sonra ki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder