27 Mart 2017 Pazartesi

Isana Avokadolu Saç Bakım Yağı

Herkese Merhaba



Bir süredir kullandığım Isana markasına ait Avokadolu Saç Bakım Yağından bahsetmek istiyorum. Isana markası bilmeyenler için Rossmann'da satılıyor. Saç bakımına çok önem verdiğim için deneyip güzel etkiler aldığım tüm ürünleri sizlerle paylaşmayı seviyorum.Öncelikle bu saç bakım yağının yanlış hatırlamıyorsam iki çeşiti vardı. Bendeki incelli telli ve normal saçlar için olan çeşidi. Diğeri de boyalı saçlar içindi sanırım.

4 Farklı Kullanım Alanı Sunuyor:
Saç yıkama işleminden önce yoğun bakım
Saç yıkamadan sonra ıslak saça daha parlak ve yumuşak saçlar için
Kuru saça şekil vermek için
Saç kırıklarını önlemek için ve saç uçları bakımı

Yağ formunda bir ürün olduğu için uygulama aşamasında 2 pompayı geçmemenizi öneririm. Çünkü yoğun bir yapısı var 2 den sonrası saçı ağırlaştırır diye düşünüyorum. Ancak benim saçım kalın telli ve uçlara doğru hafif kuruluk olduğu için bazen 3 pompa kullanıyorum. Asla saçımı ağırlaştırmıyor. Siz saçınızın ihtiyacına göre uygulayabilirsiniz. Ben duştan sonra nemli saçlarıma uyguluyorum. 2 pompa avuç içime alıp saç diplerine değdirmeden boylardan uçlara kadar uyguluyorum. Bazı zamanlarda saçlarımı şekillendirmeden önce, kuru saça uygulayıp saçlarımı öyle şekillendiriyorum. Sürdüğüm an saçlarımı yumuşacık yapıyor ve inanılmaz parlaklık veriyor. Saçımdaki dalgayı daha çok belirginleştiriyor. Elektiriklenmeye müsait bir saçınız varsa yine o konuda da çok başarılı, saçı çok iyi yatıştırıp elektiriklenmeyi önlüyor. Hafif hoş bir kokuya sahip. Tam anlamıyla bayıldım desem yeridir. Çok fazla markanın saç bakım yağını kullandım ama hiçbiri bunun kadar başarılı değildi. Özellikle kuru, yıpranmış ve sertleşmiş saçlara sahipseniz alabileceğiniz en güzel ve en etkili saç bakım yağı. Kesinlikle bir şans verin. Fiyatını tam net hatırlamamakla birlikte 12-13 tl civarıydı. 
Sonraki yazımda görüşmek üzere.. Hoşçakalın

1 yorum:

  1. Merhaba cidden çok güzel bi bakım yağı o kadar çok ürün denedim ama böyle güzel yumuşatan görmedim

    YanıtlaSil