1 Mart 2017 Çarşamba

Oriflame Hairx Onarıcı Terapi Kırılmış Saç Uçları İçin Serum


Merhaba!
Çok uzun zamandır bayılarak kullandığım saç serumundan bahsedeceğim sizlere. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldığım Oriflame Hairx Restore Therapy saç serumunu istisnasız her duştan sonra kullanıyorum. Saçları güçlendirmeyi, nemlendirmeyi ve saç kütiküllerinin bakımını da yaparak kırık uçları engellemeyi vaat ediyor.




Öncelikle mükemmel bir kokuya sahip. Kokusunu ertesi günü bile saçımda hissediyorum. Duştan sonra iki üç pompa kadar ürünü saç boylarından uçlara kadar uyguluyorum. Sürdüğüm anda gözle görülür bir parlaklık, canlılık verip yumuşatıyor. Aynı zamanda saçlarımın dalgasını belirginleştiriyor. Saçımı ağırlaştırmadan hem bakım yapıp hem de güzel görünmesine yardımcı olan bir ürün oldu. Çok uzun süredir kullanıyorum saç uçlarımın eskisi kadar kolay kırılmadığını da gözlemledim. 

Gerçekten çok ama çok memnun kaldığım bir saç ürünü oldu. Performansının bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim. Bildiğim kadarıyla saç maskesi de varmış. Bu biter bitmez maskesiyle beraber almayı düşünüyorum. Benim satın aldığımda indirimli fiyatı 16.90 tl di. Markanın her ay belirli kampanyaları oluyor. İndirim zamanlarında satın alabilirsiniz. Şuan da güncel fiyat hakkında bir bilgim olmadığı için yazamıyorum.


Kurumuş, yıpranmış, canlılığını yitirmiş saçlara sahipseniz düzenli olarak bakım yapmanız gerekir. Saç serumu arayışında olanlara bu saç serumunu şiddetle tavsiye ediyorum. 



Bana her zaman soru ve görüşlerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. Sizleri seviyorum. Sevgiler..




1 yorum: