22 Ağustos 2017 Salı

Sleek Distorted Dreams Highlighter \ Matte Me Ruj İncelemesi


Merhaba
Geçtiğimiz haftalarda gratisten çok güzel bir paket aldım. Sleek markasının yeni çıkan ürünlerinden denemem için gönderdiler. Aldığım günden bu yana ürünleri denedim. Artık ayrıntılı şekilde sizlere bahsedebilirim. Teşekkürler Gratis..


Sleek Distorted Dreams Highlighter


Paletteki renkler:
  • Anodize
  • Beam
  • Sweet Delusion
  • Refracted
  • Blurred Lights

Makyajda ışıltılı görünümü sevenlerdenseniz bu paleti oldukça seveceğinize eminim. Fakat palette aydınlatıcı olarak çok fazla alışık olmadığımız renkler bulunduğu için kullanmak biraz cesaret istiyor diyebilirim.

Palette 3 krem ve 2 toz aydınlatıcı yer alıyor. Neredeyse tüm renkler, aydınlatıcı olarak çok fazla karşımıza çıkmayan renklerden oluşmuş. Sadece aydınlatıcı olarak değil hologrofik yansımalar da içeriyor. Sleek Solstice aydınlatıcıyla karşılaştırdığımda arasındaki en belirgin farkı ise holografik yansımaları ve renk çeşitliliği olmuş. Yapıları oldukça yumuşak ve kadifemsi olmasına karşın, aynı zamanda Solstice aydınlatıcıya göre simleri daha yoğun ve daha iri yapıda. Krem aydınlatıcıların pigmentleri oldukça düşük geldi bana, toz olanlar ise daha pigmentli ve gün boyunca kalıcı.Toz ve krem aydınlatıcıyı ayrı ayrı kullanabileceğiniz gibi, birbiriyle karıştırıp daha ıslak bir makyaj görünümü elde edebilirsiniz. Benim içlerinden en sevdiğim ve en kullanışlı bulduğum altın yansımalı olan renk oldu. Diğer renkler özellikle mavi ve yeşil bana kalırsa epey cesaret istiyor.




Makyaja yeni başlayanlar için bu aydınlatıcı paletinin fazla olduğunu ve çok kullanışlı olmayacağını düşünüyorum. Eğer uzun süredir makyaj yapıyorsanız farklı renklerde farklı yansımalar içeren, aynı zamanda toz ve krem ürünleri birbirini destekler nitelikle kullanmak isterseniz bu palet tam size göre.




Sleek Matte Me Metallic Rujlar:
Ben dudaklarda parlak görünümden pek hoşlanmıyorum.Bunun en büyük nedeni de bu tarz ürünlerinin çoğunun, dudakta yapış yapış verdiği o his ve gün içinde saçıma bulaşması.

Fakat  bu rujlar asla o hissiyatı vermediği için çok rahat kullandım. Tek katta rengini yeterince belli etmiyor bir kaç defa üst üste sürmek gerekiyor. Dudaklara ışıltılı bir görünüm verirken kısa süre içinde sabitleniyor. Benim en sevdiğim renk ise fotoğrafta gördüğünüz Rusted Rose rengi oldu.



1 yorum: